Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 14-01-21 kl 07:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen :trøtt:

Tidlig på med møter - sånn blir det når man også skal ha med Australia, samt få møter unnagjort før småbarn skal avgårde til barnehage og skole

Travel dag i dag - bare til å komme i gang.
Postet 14-01-21 kl 08:57 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er igang på hjemmekontoret, undervisning om tre minutter. :svisj:
Postet 14-01-21 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Håper på en litt bedr dag i dag, i går var rett og slett en drittdag.

Godt i gang med arbeidsdagen allerede.
Postet 14-01-21 kl 09:18 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er også trett i en litt kald stue. Men jeg har tykk ullgenser og har skrudd opp ovnen og skal snart lage te.

Nok å gjøre, men ingenting som brenner i dag så jeg ser for meg en ganske fin dag. Begge tenåringene har hjemmeskole, så kanskje vi til og med klarer en felles lunsj.
Postet 14-01-21 kl 09:21 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
My sin avatar
God morgen! -13 ute, kaffe og fyr i ovnen. Av og til er det helt greit med hjemmekontor kjenner jeg.
Postet 14-01-21 kl 09:21 av My My er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Kaldt ute og kaldt på kontoret, men jeg har lue, ullgenser og ekstra varmeovn under pulten.
Postet 14-01-21 kl 09:33 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, kaldt ute (og inne) fullt ullundertøy på hjemmekontoret.
Postet 14-01-21 kl 09:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Trett og nervøs, går nok enda litt tid før jeg blir vant til behandlingsdagene på sykehuset til guttungen. I dag er det faren som følger han. Jentungen skal ha to halve dager i snøen så hun er sendt på skolen med skolesaker, skøyter og kakao.
Da er det egentlig bare for meg å jobbe, men jeg må spore opp arbeidslysten.
Postet 14-01-21 kl 09:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med en kollegaprat om at min kompetanse er etterspurt i et gigantprosjekt. Det er jo alltid koselig å vite at man er til nytte, og særlig siden det her bare er spørsmål om å bidra faglig uten å måtte produsere så mye.

Så det var en god start på dagen. Jeg har et dokument som jeg har lovet at skal være klart innen utgangen av i dag, så jeg må egentlig bare sette i gang.
Postet 14-01-21 kl 10:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! I dag har jeg elleve Teams-møter. Korte, men læll.
Postet 14-01-21 kl 10:06 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hei fra hjemmekontorfellesskapet. To tenåringer på hjemmeskole i etasjen over meg, mann på hjemmekontor i etasjen under meg, elektriker jobbende dels i denne etasjen og dels i etasjen under, og hund som er litt stresset over fremmedelementet og derfor bjeffer en del på spisestuekontoret sammen med meg. 2021 altså.
Postet 14-01-21 kl 10:09 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Da jeg sto opp 0630 var Lillesøster våken, uvisst om hun våknet, eller ikke har sovet. Hm.
Men dermed smidde jeg mens jernet var varmt, og vi gjorde unna mye av hjemmeskolen før 0730.

Jeg har vært og hentet bøkene som manglet på skolen, så vi får gjort det siste snart også. Men nå er det rundstykker til frokost.

I dag kommer bonusgutten flyttende. <3 I lettere kaotisk tilværelse pga korona, men det går nok greit.
Postet 14-01-21 kl 10:15 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God formiddag!

Hektisk morgen da samtlige barn skulle på ymse ski- og akedager med klargjøring av tilhørende utstyr og kakaokoking. :svett: Men SÅ utrolig glad for at skolen gjennomfører slike aktiviteter i disse dager.
Postet 14-01-21 kl 10:57 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Her er mitt fredelige hjemmekontor blitt invadert av tenåringer med hjemmeskole. Veldig hyggelig med tre stykker rundt spisebordet
Postet 14-01-21 kl 11:10 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Hjemmekontor i joggebukse og morgenkåpe (fleece).
Driver å fyller opp ei liste, men nå vet jeg ikke om jeg gidder mer. Det er da hvert fall en start.
Postet 14-01-21 kl 11:20 av star star er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Godt i gang, et par teams-møter ferdig, noen til venter i løpet av dagen. Og uendelig med ting innimellom der. Er utrolig nok alene i huset i dag, har ikke skjedd på månedsvis. Studenten har sovet hos kjæresten, 9. klassingen på skolen, mannen har vikartimer på praksisskolen. Bare meg og kattene hjemme noen timer. Jeg må forsøke å få blåst liv i flammene i ovnen igjen, bokstavelig talt, og hente mer ved, her må det fyres for å holde temperaturen over 20 grader inne.
Postet 14-01-21 kl 11:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ja, her må det også fyres nå, Addison. Det er som regel 19 grader når vi våkner og det blir fort litt hustrig om vi ikke fyrer, selv med ull fra topp til tå.
Postet 14-01-21 kl 16:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no