Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 20-03-24 kl 07:17 av Kaffestuggu
Oppdatert 23-03-24 kl 06:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, jeg sitter og skuler ut på snøen som la seg i går kveld.
Postet 20-03-24 kl 07:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ja, det har kommet en del snø her også.
I dag er det vondt over alt. Planen jeg hadde i går klarte jeg ikke å gjennomføre. Ullvasken fra forrige dagen ligger fortsatt i en haug på tørkestativet. Det på toppen er sikkert tørt nå vil jeg tro.
Postet 20-03-24 kl 07:33 av star star er aktiv nå
Oppdatert 20-03-24 kl 08:50 av star
Gammel
tink sin avatar
til de som er rammet av vondter og snø. Er på jobb, har fått kaffe og er lettet over at jeg har greid å skaffe meg fri/avspasering i påskeuka. Det trengs!
Postet 20-03-24 kl 08:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Snøen som går i går/natt håper jeg smelter bort i løpet av dagen.
Jeg er på jobb, og har egentlig tusen ting å gjøre, men det blir nesten så mye at jeg ikke helt hvor jeg skal begynne. Så da henger jeg her litt...
Postet 20-03-24 kl 08:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Heldigvis ikke snø her. Men det var ganske kaldt i morges her og. Endelig en dag med ok vær. Opphold og lite vind. Med andre ord perfekt for en løpetur. Nå multitasker jeg. Gjør meg klar for avreise til Wien (jobb), samt er i et møte
Postet 20-03-24 kl 09:11 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Øya mine bare renner og renner i dag. Til slutt måtte jeg gå på apoteket og kjøpe øyedråper og jeg håper inderlig at de fungerer. For nå ser jeg rett og slett ganske dårlig. Men det flere andre på jobb som sier at lufta er spesielt tørr akkurat nå.

MEN; i dag er min siste dag på kontoret før påske. I morgen og fredag skal jeg i møter utenbys, og så er det ferie hele neste uke. Så det er nesten to uker til jeg skal på kontoret igjen.
Postet 20-03-24 kl 09:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har måttet begynne med medisinene mot pollen, Tjorven, det er ikke det?

Jeg er heltidspasient og det er pokker meg ganske så travelt og utmattende.
Postet 20-03-24 kl 09:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må levere bilen igjen i dag. Det blir uhorvelig mye penger. Antagelig siste krampetrekning. Bruker jo knapt bilen for tiden så forhåpentligvis forlenger vi livet til den litt.
Postet 20-03-24 kl 10:00 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Problemet med øynene er bare der når jeg er på jobb, og jeg er normalt sett ikke påvirket av pollen. Øyedråpene hjalp litt. Nå ser jeg i hvert fall noe.
Postet 20-03-24 kl 10:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Starta dagen med trening siden Herremannen kommer i ettermiddag, når jeg vanligvis trener. Nå har jeg snart siste tysktime før påske.

Herremannen har lest om eggmangel og hadde lett panikk, så jeg har bestilt to brett egg fra den lokale Reko-ringen som vi må hente i morra.
Postet 20-03-24 kl 10:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
I dag er det vår i sør, men det var visst glatte veier før jeg kjørte på jobb. Har vært hos fysio, igjen, det går fremover, men jeg må nok gå der en god stund til ser jeg for meg. Akillesseneruptur er noe dritt. Men, jeg har kastet krykkene.
Postet 20-03-24 kl 12:01 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no