Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 11-08-21 kl 08:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Gmorn!
Postet 11-08-21 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Jeg er egentlig et a-menneske. Å stå opp den første dagen etter ferien er lett som en plett, men de neste dagene .... åh, hvilken styrke det krever.

Ikke er det sånn innmari travelt på jobb heller, og da føles det enda litt tyngre. Men vi har sommertid nå, og planen er å jobbe akkurat de timene jeg må og så ta en lang ettermiddag med helt andre ting.
Postet 11-08-21 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Siste feriedag, jeg funderer på om jeg skal hvile eller rekke alt jeg ikke har fått gjort.
Postet 11-08-21 kl 09:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er helt basun i dag, etter å ha gått hjem (altså til fots) fra jobb i går, og deretter fjernet kilovis med gamle (skitne! pjuk! maurtue under! arrgh!) heller og båret dem ned til parkeringsplassen.
Får vel jobbe litt. Tipper det blir munnbindpåbud i løpet av dagen.
Postet 11-08-21 kl 09:19 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg tenkte vidden etter jobb i dag, Appelsin. Funderte i går kveld på om jeg skulle sende deg en melding, men du skal heldigvis hvile litt i dag…

Dag to etter ferie her også, men velger å tenke at jeg har ferie hver ettermiddag.
Postet 11-08-21 kl 09:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Sommertid høres helt fantastisk ut Tjorven, i min bransje er det omvendt. Om sommeren er det ekstra travelt og større fare for lange arbeidsdager.

Jeg innser også at folka rundt meg stoler blindt på den jobben jeg gjør, så nå må det ryddes litt her etter 4 uker ferie. Får ta det som et kompliment.
Postet 11-08-21 kl 09:27 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Det høres litt irriterende ut, tink, selv om din innstilling er god!

Fintdethei - kos deg på Vidden! Bare å spørre en annen gang, det var koselig tenkt - er jeg i aleneuke er jeg åpen for mange forslag (bare ikke så god på å invitere selv ).
Postet 11-08-21 kl 09:34 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke jobb i dag heller. Dog skal jeg kreke meg til fysio og kanskje bli litt mer avslappet. Hvis det går greit nok så blir det nok jobb i morgen.
Postet 11-08-21 kl 10:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg sov dårlig i natt og stod opp i aller siste øyeblikk. Jeg har ikke mye arbeidslyst i dag. Hodepinen fra i går henger i også.
Postet 11-08-21 kl 10:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har sovet dårlig i natt, en kombo av medisiner og at mannen kom sent hjem. Snek meg til en ekstra time etter at klokka ringte, men kjenner at hodet ikke akkurat fungerer på topp.
Postet 11-08-21 kl 11:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er syk. Virkelig helt på ordentlig syk. Vondt i hodet og kvalm. Jeg sliter med å bevege meg og å konsentrere meg. Jeg har heldigvis negativt svar på gårsdagens test, så nå sitter jeg på verandaen og drikker kaffe og prøver å samle meg til å gjøre noe.
Postet 11-08-21 kl 11:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
God bedring, Blå!
Postet 11-08-21 kl 11:52 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Trøtt og matt her også, men har hatt konstruktivt møte nå og det hjalp litt på. Det er ikke helt fullt trøkk på møtefronten hos oss ennå, men tar seg opp litt. I morgen skal jeg fysisk på jobb, faktisk. Rare greier.
Postet 11-08-21 kl 11:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, Blå!
Postet 11-08-21 kl 11:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Riktig god bedring, blå. Høres ut som sånn jeg har hatt det. Er heldigvis bedre.
Postet 11-08-21 kl 12:27 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Takk for klemmer og tanker.

Jeg har faktisk klart å finne frem datamaskinen og har sendt noen eposter, så jeg er ganske fornøyd med meg selv. Skal snart legge den bort og hvile litt.
Postet 11-08-21 kl 12:35 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring!

Jeg er en dust som vurderte avslapping på siste feriedag, istedet ble det full rulle med ambulanse til syk mor. Nå blomstrer jeg utenfor sykehuset.
Postet 11-08-21 kl 12:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God bedring, Blå!

Jeg har alvorlige problemer med å stå opp om morgenen om dagen – i dag kom jeg meg ikke opp før halv ni. Jeg har jo masse å gjøre, men jeg er helt og holdent min egen sjef, og har ingen avtaler og møter. Kommer vel til å angre om noen uker.
Postet 11-08-21 kl 12:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, Blå!
Og klemmer til Strå og Blondie.

Toffskij - anbefaler å hyre noen håndverkere kl. 07
Postet 11-08-21 kl 12:48 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, Blå! Hvil deg og bli frisk. Ikke send e-poster. Det er lov å bli sjuk.
Postet 11-08-21 kl 12:57 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Klemmer til alle som trenger det!

Full rulle på jobb; det har det vært i hele sommer og jeg har kun hatt to uker ferie. Må få tatt noe mer i høst tenker jeg.

I kveld skal jeg på gatekunstopplegg i byen, byvandring. Får i alle fall litt trim; det trengs.
Postet 11-08-21 kl 16:34 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no