Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 10-08-21 kl 08:37 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar


Er på jobb, satt to tenåringer i sving, og har plutselig (litt) tid til kontorarbeid.

Og kaffe.
Postet 10-08-21 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar
Våken...

Har kaffe, men lite arbeidsoppgaver denne uka, like greit for hodet er jo ikke påskrudd..
Postet 10-08-21 kl 09:02 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
I telefonkø til legen.
Postet 10-08-21 kl 09:02 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På hjemmekontoret, er fortsatt bare i lavgir. Satser på at når oppgavene ramler inn at jeg får opp dampen! Nå, en kopp kaffe til!
Postet 10-08-21 kl 09:29 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Dag to etter ferie. I dag har jeg et par møter, så nå håper jeg at jeg kommer ordentlig i gang igjen. I går ble litt rotete.
Postet 10-08-21 kl 09:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med et møte som definitivt var svært topptungt, men heldigvis var alle enige i mitt forslag. Nå må jeg bare sette det ut i livet.

Vi har vært i innreisekarantene, men i går kveld fikk vi testresultatene og vi er nå ute av karantene. Snuppa føk ut døra ca 5 minutter etterpå. Vi føler oss friske alle sammen, så vi var ikke så overrasket, men det var godt å få det konstatert.
Postet 10-08-21 kl 10:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg henger på finn/jobber vekselvis - prøver å få noen andre til å rive opp gamle heller (gratis heller! ) som skal byttes ut med granitt i løpet av neste uke.
Bil på verksted i går - folk som skal bytte ut kjellerdør i morgen - greit med ting som blir gjort før høsten smeller til for alvor med skolestart på mandag.
Postet 10-08-21 kl 10:21 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
På kontorkontor i sommerkjole. Prøver å motivere meg til arbeid.
Postet 10-08-21 kl 11:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Akkurat ei uke til jobbstart. Det regner, og jeg venter på byggmester som skal finne ut hvor vannet kommer fra som drypper inn i overkant av kjøkkenvinduet mitt når det regner masse. Etterpå skal jeg ut og løpe hvis jeg finner et lite vindu i regnet (det må ikke slutte helt, men greit med litt mindre enn nå ).
Postet 10-08-21 kl 11:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fortsatt hjemme. Jeg er sådær når jeg ikke gjør noe. Stresse og konsentrasjon er nok ikke det som skal til. Håper legen har noen svar til meg i løpet av dagen.
Postet 10-08-21 kl 11:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er på jobb! Begge ungene hang etter meg som klegg før jeg skulle gå i morges, og han som snart fyller 11 var verst. Han måtte stå ved siden av meg mens jeg pusset tennene. I praksis har jeg jo vært hjemme siden desember 2019, så det er kanskje ikke så rart, men...
Postet 10-08-21 kl 12:41 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Høres kjent ut, Input, mine ser helt forbløffet ut når jeg beveger meg ut av huset.

Foreløpig mest hjemmekontor her, men med minste på SFO går det i grunnen finfint, og så får hun korte dager. Skal våge meg på kontoret en dag seinere i uken, er planen.
Postet 10-08-21 kl 14:31 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Snart ferdig med dag to på jobb og ekte kontor etter ferien. Kjenner godt effekten av vaksine og styrketrening i går...

I går var det helt ok å få tid til å jobbe seg gjennom mailer og diverse annet som har hopet seg opp etter ferien, ser i innboksen at stadig flere er tilbake på jobb igjen, så det er bare å henge i stroppen.
Postet 10-08-21 kl 15:40 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg er også på jobb! Første gang på halvannet år!
Postet 10-08-21 kl 15:45 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Trodde jobb i morgen ville bli plankekjøring. Vel, etter å ha rusla sakte til bilen, 100m, kjørt 2 min til legekontoret og gått inn, så var jeg totalt utkjørt, kvalm og svimmel.
Postet 10-08-21 kl 15:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Bursdagsgutt i hus, 15 år og jeg lurer på hvor tiden har blitt av. Vi har kost oss i Oslo, vært ute og spist og ruslet rundt på akerbrygge.
Vi har også hundebursdag i dag, 7 år blir hun, satte stor pris på leverposteikake.
Postet 10-08-21 kl 20:51 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 15-åring, Chablis!
Postet 10-08-21 kl 20:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Takk, Millact.
Postet 11-08-21 kl 19:14 av Chablis Chablis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no