Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 01-08-21 kl 08:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har startet søndagen med å toge/busse fra Oslo til Fjerdingby og deretter tømme en 19m3 flyttebil. Nå sitter jeg på en terrasse i Fjerdingby og passer på flyttelasset mens Frøkna og faren er på vei fra Fredrikstad med resten av tingene hennes. Så blir det å håpe at husverten kommer som avtalt med nøkkel, få alt hennes inn, og deretter skal halvparten av det jeg passer på inn i ny bil og kjøres inn til broren hennes i Nydalen. :svett:

Vi hadde en mindre krøkkete plan, men måtte endre alt i siste liten pga trøbbel med opprinnelig flyttebil.
Postet 01-08-21 kl 09:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Wow, Stompa, det var effektivt! Jeg har stått opp, ordnet kaffe og luftet hunden. Nå er det håndball.
Postet 01-08-21 kl 10:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Imponerende, Stompa! Om 3-4 år er det min tur.

Jeg har våknet. Står opp og lager kaffe. Ungdommen kan få sove.

Dagens plan er å øvekjøre til Hageland, så til kirkegården for å plante litt på graven og så litt øvelseskjøring på landevei.
Postet 01-08-21 kl 10:14 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Veldig rart med en augustmåned uten å kjøre barn til hybel. Ingen flytter i år.
Postet 01-08-21 kl 10:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Wow, Stompa. Hektisk start på dagen. Håper huseier kommer som avtalt.
Siste feriedag. Litt lettere panisk. Jeg er ikke klar for jobb igjen. Har lillesøster på besøk her et par dager til, og skulle så gjerne tatt ut et par feriedager til, men den kontoen er tom..
I tillegg får vi besøk i ettermiddag kveld av et vennepar som starter sin bobilferie. De skal overnatte (i bobilen). Det passer så dårlig å starte på jobb kl 7 i morgen altså..
Postet 01-08-21 kl 10:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Motsatt problem, Mex. Jeg har feriedager jeg bør ta. Eldste ønsker seg en Oslotur, men jeg synes det er både langt å kjøre og det blir dyrt. Er ikke god på hjemmeferie. Da forsvinner bare dagen til ingenting.
Postet 01-08-21 kl 10:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg og gutta kjørte jo Østerdalen i går og er nå i Oslo. Vi har i mange år fått låne boligen til et vennepar på sommeren. Det er helt strålende. Med utsikt til Abildsø gård og Østensjøvannet spiser vi nå frokost. Lurer på Akershus festning og donutkafe idag. Har jobbet på Akershus slott flere sommere som guide, men har ikke tatt med gutta dit ennå. Beste sommerjobben å sitte oppe i salene der med vind i håret og høre sommeren suse fra indre oslofjord og Aker brygge.
Postet 01-08-21 kl 11:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Siste dag med f. Og planen for dagen er å vaske klær. Minsten reiser på treningsleir i morgen, så alt av treningsklær osv må fikses.
Postet 01-08-21 kl 12:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Halveis i ferien og vi forbereder del to som inkluderer overnatting i Oslo. Kjenner det Kal bli godt å komme hjem til egen seng.
Postet 01-08-21 kl 13:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Starter på siste ferieuke. Sol, men litt kald vind. Uansett definert som shortsvær. Jeg har fått unna en liten fjelltur, og nå er det pizzarester til lunsj. Gjøre ingenting resten av dagen. Skal gå det.
Postet 01-08-21 kl 15:57 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vi er på vei på ferie , har med kjæresten til chablisbarnet , satser på koselige dager på tur.
Postet 01-08-21 kl 16:08 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
God ferie, Chablis!
Postet 01-08-21 kl 17:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har kjørt foreldrene mine til flyplassen. De skal 6 uker til Bergen. Pappa skal ha noe trykktankbehandling. Jeg tror egentlig ingen av dem gledet seg så veldig.
Postet 01-08-21 kl 19:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no