Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 04-08-20 kl 08:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
Morn! Vondt i kroppen og vondt i viljen. Hepp.
Postet 04-08-20 kl 08:29 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg ligger i senga på hytta vi har lånt av moren min og lurer på hva vi skal bruke dagen til. Værmessig ser det ut til å bli verken fugl eller fisk. Men i morgen skal det regne noe skikkelig, så vi må ikke bruke opp «inneaktivitetene» i dag.
Postet 04-08-20 kl 08:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! På jobb, og straks på vei ut i produksjonen. Fin uke så langt - fikk til og med plukket litt blåbær i går.
Postet 04-08-20 kl 09:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Morgen, på jobb. Har syklet. Vurderer om jeg skal våge meg på den utrooolig dårlige kaffen her. :choices:
Postet 04-08-20 kl 09:26 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Jeg har tenkt meg på jobb i dag, greit å starte litt gradvis. Lang lærerferie er i utgangspunktet ikke noe for meg, og særlig ikke når det føles som høstferie.
Postet 04-08-20 kl 09:32 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Er snart på min tredje kaffekopp på jobb, kom halv åtte. Fått gjort masse og begynner å komme inn i det. Vi er bare tre her, så jeg får jobbet konsentrert.

Sol ute, livet kunne vært verre.
Postet 04-08-20 kl 09:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
På jobb her også, vondt i hodet, nakken og ryggen, så det er jo gøy. Ja, og en arm. Satser på smertestillende virker snart. Rolig dag forut, skal ta igjen en del webinarer og slikt jeg ikke rakk før ferien.
Postet 04-08-20 kl 09:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært hos torturisten for siste gang. Nå har jeg ufrivillig byttet 4 av 5 behandlere på et halvt år.

Lista mi er omtrent lik som din, ingling. Høyner med et kne og en ankel.
Postet 04-08-20 kl 10:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på siste ferieuke og innser at det blir tøft med oppstart. Jeg våkner tidlig, men ingenting virker før klokka ti.
Postet 04-08-20 kl 11:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Enig Blondie. Oss lærarar mellom, dem første veka på jobb er den lengste i heile året. Me byrjar neste tysdag. Egentlig gleder eg meg til me er i gang, men ikkje den første planleggingsveka. Topper med konfirmasjon for jenta dagen før elevane begynner.
Postet 04-08-20 kl 12:17 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi skulle egentlig et par dager på hotell, men storebror har fått et virus på øynene og fått beskjed om ingen svømmehall, ingen skjerm i det hele tatt på et par dager. Når han så ble småforkjølet i tillegg så ble vi hjemme.
Postet 04-08-20 kl 12:50 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Pappalille sin avatar
Noen har plukket meg opp og satt meg ned igjen _langt_ utenfor komfortsonen min!

På toppen av det hele får jeg bare høre at det er bra for meg?!

Nei nå ass ... Nå drar jeg til skogs og får orden på huet mitt.
Postet 04-08-20 kl 13:02 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jobb. Mini på dag 2 SFO, kjekt. Litt kjedelig på jobb. Fremdeles feriemodus rundt meg så litt for lite som skjer til min smak.
Postet 04-08-20 kl 13:25 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Jobb her og....ikke helt på topp, men alene på kontoret.
Mannen har fri og vært med på visning på svigermor sin leilighet og en ny skal komme halv tre. xxxx for at den snart er ute av verden.
Postet 04-08-20 kl 13:47 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
fun fact, jeg har 202 meter stigning hjem fra jobb, i følge google maps.
Postet 04-08-20 kl 23:43 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Slår deg med 26 meter. Takk og pris for elsykkel...
Postet 05-08-20 kl 00:04 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no