Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 27-07-22 kl 10:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg opnar ballet. I kveld reiser me til Barcelona, og det kribler i magen. Det blir rart å komme til «syden» att - sist gong var i 2015 eller -16. gleder meg!
Postet 27-07-22 kl 10:31 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Onsdag? Søren, jeg ville ha fredag

God tur til Barcelona, Hondacrv!
Postet 27-07-22 kl 10:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Første dag på kontoret etter ferien....Gjesp, det kan bli en lang dag.

Kos dere i Barcelona Hondacrv!
Postet 27-07-22 kl 10:36 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Barcelona høres magisk ut, god tur!

Vi skal være hjemme, mulig jeg tar en skogstur. Det regner ikke nå, hvertfall.
Postet 27-07-22 kl 10:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God dag.
Jeg er på jobb - det var "lovet" oppholdsvær i dag. Jeg må ha syklet gjennom en sky, siden jeg ble våt.
Heldigvis tosifret temperatur da jeg stod opp.
Postet 27-07-22 kl 10:56 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
God tur til Barcelona, Hondacrv! Har akkurat avsluttet teamsmøte med en spansk kollega der. Hun var såååå glad for at de fikk 30 minutter med regn på morgenkvisten i dag, sårt tiltrengt.

Sol i sør og jobb, men ferie neste uke igjen.
Postet 27-07-22 kl 10:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God tur til Barcelona, Hondacrv! Høres deilig ut!
Jeg er også klar for fredag, Appelsin.

Men jeg har startet dagen med en liten trimtur opp fjellsida ved oss. 5 km totalt, og 250 meter stigning opp.
Det blir nok en litt kort dag på jobb i dag. Lite folk på jobb, og lite å gjøre.
Postet 27-07-22 kl 10:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg sitter på hyttekontoret. Elsker de første ukene etter ferien før skole og undervisning starter opp der jeg kan jobbe her ute og kombinere det å stå opp og fyre i peisen med å jobbe. I dag pøsregner det. Tenåringen sover enda, og puddelen måtte tvinges ut på en kort tissetur før han inntok kurven sin igjen. Jeg leser en artikkel jeg skal fagfellevurdere og gleder meg til at brødet jeg har bakt er avkjølt nok til å skjæres opp til frokost.
Postet 27-07-22 kl 11:05 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God tur til Barcelona.

Sender unga hjem i dag. Blir rart.
Postet 27-07-22 kl 11:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg sitter helt alene på UB og er ineffektiv.
Postet 27-07-22 kl 11:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg sitter ikke alene på kontoret lenger, og det er i grunnen vel så effektivt å ha kontorfellen tilbake, selv om det også gjør det mer fristende å bruke tiden på å skravle.
Postet 27-07-22 kl 11:58 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har alenekontor og har vært veldig effektiv, men venter på noen tilleggsundersøkelser som avgjør diagnosen i dag, så har litt dødtid innimellom.
Postet 27-07-22 kl 12:26 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg sitter i landskap, men vi er ikke mange her i dag. Vi er 13 stykker på avdelingen. 10 av oss har søkt om hjemmekontor 3 dager i uka, så det er ofte litt skrint mellom personene her, noe som er like greit, det kan ofte bli litt bråkete når vi er mange.
Postet 27-07-22 kl 13:01 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Oppdatert 27-07-22 kl 14:11 av Sissel
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har 17åring i hus, har enda ikke fått gratulert han enda, han sover.

Vi skal ut å spise middag, ellers lite planer. Kake og sånn blir til helga da er tante og onkel hjemme igjen.
Postet 27-07-22 kl 13:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 17-åringen, Polarjenta.
Postet 27-07-22 kl 13:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har akkurat gjort ferdig dagens mål, ta ned julegardinene på kjøkkenet. Gikk plutselig opp for meg at de fortsatt hang oppe. I tillegg har jeg klippet plenen og røsket opp i en pallekarm. Tenkte jeg skulle få litt planter i den. Nå bok i sola.
Postet 27-07-22 kl 14:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Og familien min? De sitter inne. Alle fire. Rare mennesker.
Postet 27-07-22 kl 14:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Jeg tror jeg sier meg enig, Blånn, rare mennesker om de sitter inne, men dere har kanskje ikke fint vær slik vi har?

Jeg er helt sikker på at min 13-åring sitter inne i dag, igjen. Dette er hans første sløveuke i ferien og ingen venner er hjemme, så det får være greit. Jeg får jobbet i fred.
Postet 27-07-22 kl 15:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hurra for 17-åringen, Polarjenta
Postet 27-07-22 kl 15:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Mine pleier også å sitte inne når sola endelig kommer. I dag er det imidlertid lite sol, ingen hjemme og dermed litt sofatid for meg og hunden. Har pakket og bært og flyttet kasser på lager og syns jeg fortjente en ispause.
Postet 27-07-22 kl 16:08 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Millact: her er sol fra skyfri (nesten) himmel. Sitter i shorts og bikinitopp.
Postet 27-07-22 kl 16:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Her skinner solen over skyene, det er jeg helt sikker på. Og det er 11,9 grader og opplett. Stor forbedring fra i går, da det plaskregnet, og bare var 11 grader. Snart shortsen på nå.
Postet 27-07-22 kl 16:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Det føltes litt som 7, da jeg noe forbløffet tuslet hjemover i vinden

Gratulerer med 17-åringen, polarjenta!
Postet 27-07-22 kl 17:32 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
11.9, vi snakker Bergen, ikke sant? Min niese skal nok få sjokk når hun snart flytter for å studere der.
Postet 27-07-22 kl 19:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
11,9 må være etter lunsj. Her var knapt 10.
Postet 27-07-22 kl 19:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det var etter lunsj, ja.
Millact: ja, din niese kommer til å få sjokk. Hun kommer til å få sjokk over hvor utrolig fint det er her i byen, alle turmuligheter som finnes. Få sjokk over hvor mye fint det er å finne på, og ikke minst få sjokk over hvor utrolig alle glade er når solen først skinner. Hun kommer til å få en fantastisk tid som student i Bergen.
Postet 27-07-22 kl 20:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Ja, jeg håper hun vil trives. Hun føyer seg inn i rekken familiemedlemmer som har gått på NHH. Det begynner å bli veldig mange i flere generasjoner. Pappa sin side av familien er fra Bergen, men hun har kun vært der en gang i vår på tur med klassen for å se skolen.
Postet 27-07-22 kl 23:24 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no