Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 18-04-21 kl 05:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
God morgen! Jeg skal straks gå morgentur med hunden i nydelig vårvær.
Postet 18-04-21 kl 07:01 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
God morgen. Jeg har delt seng med en sparkende seksåring i natt, og da han endelig sto opp, måtte jeg opp og jage et rådyr som gnafsa i seg tulipanene mine. Så har jeg søkt opp og lest over kilder til undervisning en times tid, siden jeg var for sur til å sove mer uansett. Jaja. Får lage god frokost!
Postet 18-04-21 kl 08:08 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Føler med deg, Matilda. Jeg har (som alltid) delt seng med en ettåring som helst vil ligge inni meg. I natt var det så ille at jeg seriøst vurderer å kutte ut ammingen, men jeg har ikke så lyst til det egentlig. Hadde bare vær fint om hun kunne skjønne poenget med smokk.

Flere elevtekster står på planen for i dag!
Postet 18-04-21 kl 09:26 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Elevtekster her også, men bare til sola varmer nok til hagearbeid. Gårsdagen ga energi, så nå må jeg utnytte den på uteflekken min.
Postet 18-04-21 kl 09:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Æææ eg og har tekstar. Eller prøver, egentlig. Men eg må lage heildagsoppgaver først. Men mest ute og kaffi. Det er troas alt søndag.
Postet 18-04-21 kl 10:14 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er allerede minst en uke forsinket med elevtekstene, så her må det bli mest tekster.
Postet 18-04-21 kl 10:16 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Det er altså så nydelige forhold i skibakken her!
Postet 18-04-21 kl 10:21 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har ikke elevtjenester (eneste fordelen ved å være delvis sykemeldt), men jeg maler. Det er kjipt, men blir fint. Ett vindu igjen, så skal jeg på stolpejakt med venninne i det nydelige været. Det blir visst vinter igjen til uka, så bare å nyte. (Jeg booket dekkskift til mandag da jeg så finværet på fredag. Da jeg så værmeldinga i går, flyttet jeg det til 30. april. )
Postet 18-04-21 kl 10:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Fikk ikke sove i natt så snek til meg noen timer på morran i stedet for. Jeg har bonusdag med hesten i dag, og skal ha med jentungen bort i stallen for stallarbeidet, før jeg stikker på tur i et par timer i skogen.

Må jobbe og rydde og vaske i dag, men det kan vente til i kveld.
Postet 18-04-21 kl 10:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg prøver å gjøre alt mulig på én gang, og ligger så langt dårlig an. Men har rundstykker i ovnen, og klær til tørk ute i solskinnet, så nå er det pausetid.
Postet 18-04-21 kl 10:40 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg lurer forresten på om jeg må bli svoren tilhenger av munnbindbruk i butikk. I går ble jeg (straks 43) bedt om leg da jeg kjøpte cider.
Postet 18-04-21 kl 10:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Herlig, Blondie!
Her er det nesten sommer! Skal ut på tur ved sjøen med gode venner.
Postet 18-04-21 kl 11:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Haha, Blondie. Det har ikke jeg opplevd de siste 15 årene, men håper like mye hver gang jeg handler!

Jeg fikk en rydde-fikse raptus i går som varte absolutt hele dagen, så i dag er jeg støl og solbrent, og kan nyte resultater av rene verandaer og rene vinduer!

Og så må hund og sønn luftes, de andre lufter seg selv. Søndag!
Postet 18-04-21 kl 11:57 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God formiddag! Her ligger det et lett slør med skyer på himmelen, men det er lunt og godt i solkroken min, hvor jeg koser meg med lydbok og strikketøy. Skulle gjerne ha vært i skogen, men jentungen har bestilt litt tidlig middag så hun kan gå i skateparken så da får det holde med solkroken på terrassen.
Postet 18-04-21 kl 12:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg utsatte arbeidet litt og ble med familien på tur i skogen! Det var utrolig deilig, med bare, tørre stier mange steder. Og varmt nok til å droppe jakka. Hurra!
Postet 18-04-21 kl 14:32 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God kveld! Rolig dag og jeg duppet litt i hengekøya i sola. Deilig!
Postet 18-04-21 kl 20:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no