Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 05-05-24 kl 05:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Kanina sin avatar
I dag skal jeg gjøre så lite som mulig! I går tok jeg meg ut på hagearbeid i likhet med halve byen. Det var nesten fullt på parkeringsplassen på Plantasjen en halvtime etter åpning. Men jeg fikk kjøpt et nytt prydtre og litt hosta, og håper korealønn overlever vintrene bedre enn dens forgjenger japanlønnen.
Postet 05-05-24 kl 09:33 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag.

Jeg kjemper meg nedover i årets siste vurderingsbunke for Vg3-klassen min; sidemålstekster. Eksamen om 16 og 17 dager, så det er bare å få det unna så de får de siste tilbakemeldingene før det. Håper å klare å presse inn en kjapp tur i finværet, men da må jeg være effektiv nå. Problemet er at jeg bare vil strikke og sy.
Postet 05-05-24 kl 09:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Har lørdagsgodt til frokost. Syklet meg tur og skal nå gjøre litt småtterier på PC. Japanlønn versus Korealønn (nord eller sør?) blir spennende å følge med på
Postet 05-05-24 kl 11:17 av him him er ikke aktiv
Gammel
Straks sen frokost, så skal jeg vaske den andre terrassen.
Postet 05-05-24 kl 11:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har sovet kjempelenge, og det tror jeg jeg trengte. Skal reise hjem fra pendlerland om noen timer, jeg hadde utenlandsstudenten på besøk til i går kveld. Nydelig forsommervær her!
Postet 05-05-24 kl 12:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lat søndag her, etter en relativt lang kraftanstrengelse i går. Likevel er nå sengetøy vasket og hengt opp og 2 etasjer støvsugd. Strikke litt og så kanskje gå en liten rekonvalesenstur etterpå, jeg kjenner meg litt rastløs.
Postet 05-05-24 kl 12:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God søndag! Vi har sover kjempelenge og så brukt noen timer på å finne ut av praktiske reiseplaner for sommeren; nå blir det en liten kaffepause før vi skal dra til Vika og se overføring av Macbeth med Ralph Fiennes og Indira Varma. Og så er det Troll i Eske på Cinemateket i kveld.
Postet 05-05-24 kl 13:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sakte søndag. Eg flytter mold, aka jord, frå a til b i hagen. Har flytta pallekarmane og det blir så mykje betre på alle måtar. Veldig nøgd. (Minus all beringa, da. Trillebår er ikkje hensiktsmessig pga ein mur.)
Postet 05-05-24 kl 14:08 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vi har endelig fått bestilt oss hus i Split i sommerferien. Det har hengt over oss i mange uker, men i dag fikk vi endelig ut fingeren.
Postet 05-05-24 kl 21:39 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no