Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 05-02-23 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Snart hotellfrokost for ungdommen min og jeg, deilig avbrekk.
Postet 05-02-23 kl 09:19 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Kos dere, Blondie!

Jeg har forsovet meg litt og er i senga fremdeles. Ikke lenge siden det øste ned utenfor, men nå er det lys som føles som sol.
Postet 05-02-23 kl 10:44 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Nydelig vær i sol. Frokost og så øvelseskjøre i sentrum.
Postet 05-02-23 kl 11:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her har det kommet snø i natt. Mannen pakker, jeg sitter og rister på hodet over alt styret. Selv har jeg planlagt det meste og tar det ikke så nøye.
Postet 05-02-23 kl 12:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Yo. Jeg burde skrive oppgave om Vest-Sahel, rydde og vaske. Ligger heller på sofaen og strikker og ser på cowboyserie. Jaja.
Postet 05-02-23 kl 12:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Loftsoverom med skråtak = mykje lyd når det er haglbyger. Det vart ei bråkete natt.

Søndagen trur eg blir meir stille, skal truleg gjere ingenting.
Postet 05-02-23 kl 12:53 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg skal ut å gå inn nye sko. Gikk 1,2 mil i går, og har planer om det samme i dag. :øver til etappevandring på Camino de Santiago:

Flotte forhold, med 2 pluss og masse sol!
Postet 05-02-23 kl 13:02 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
God formiddag! Jeg har arbeidshelg, så jeg har prioritert å bruke hele morgenen med å se på Taskmaster i sofaen. Men spørs om kollegene kanskje vil foretrekke at jeg hadde dusja og tatt på noe annet enn pysj før jeg møter på jobb om et par timer. Får vel vurdere det, da.
Postet 05-02-23 kl 13:12 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har gjort litt papirarbeid og nå lurer jeg på hvor i all verden jeg har lagt lyspærene. De er ikke der jeg trodde de var.
Postet 05-02-23 kl 13:22 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Må stelle litt med instrumentet, jobbe litt med verv og sortere litt klesvask.
Postet 05-02-23 kl 14:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Sitter og venter på at det skal bli lyst slik at jeg kan gå ut og løpe. Så er planen en dag i solen - det er meldt 18 grader og strålende sol, håper det slår til!

I kveld begynner to uker med jobb/reise non stop. Det blir helt sikkert interessant, men kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til jeg er hjemme igjen.
Postet 05-02-23 kl 14:48 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Fortsatt ikke funnet lyspærene. Men jeg har tatt ned utelysene. Måtte klatre ut av vinduet for får ikke opp terrassedøra. Vel, jeg kan bare tråkke ut av vinduet så ikke akkurat klatring.
Postet 05-02-23 kl 16:26 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no