Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 21-11-22 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
, ja. Var oppe lenge før fuglene i dag. Dette blir en så trøtt og lang mandag, at det blir hjemmekontor.
Postet 21-11-22 kl 08:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Klokka påstår at jeg har sovet dårlig, den er nok ikke helt på jordet.

Usikker på om jeg får lillesøster på skolen, er det mystisk at man er kvalm to mandager på rad?
Postet 21-11-22 kl 08:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret. Har sovet litt lite i natt, men har litt å gå på etter helga, så det går nok bra.
Postet 21-11-22 kl 08:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kort dag på kontoret i dag, skal til tannlegen midt på dagen og reiser hjem etterpå.

Tink - det kan være mandagen, og det kan være noe hun spiser i helgen?
Postet 21-11-22 kl 09:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

Tekoppen min som jeg fylte når jeg kom på jobb har rukket å bli kald allerede. Det er grusomt brutalt å dra på jobb til kl 7 dagen etter at man har kommet hjem fra reise.
Postet 21-11-22 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er hvitt og glatt ute, til tider litt for spennende å ferdes på sideveiene. Jeg kjøpte ny bil i sommer og må nå finne ut av hvordan den fungerer på vinterføre.
Postet 21-11-22 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
I går kveld, etter eg hadde lagt meg, syntes eg det var litt rart at eg ikkje vart søvnig medan eg høyrde podcast som vanleg. Kom på at eg ikkje hadde poppa mi lille pille og der gjekk altså den natta. Klokka 5 er siste klokkeslettet eg hugsar før eg sovna. Får sjå kor dagen i dag har lyst å bli vidare.
Postet 21-11-22 kl 11:03 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Stod opp kl 4, våknet halv to i natt. Hear ya, Syrinx.
Postet 21-11-22 kl 11:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Så var vi i det minste einsamt vakne saman, Fintdethei!.
Postet 21-11-22 kl 11:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det skulle vi visst om! Kunne hatt underholdning på internettet...
Postet 21-11-22 kl 11:42 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Resten av gjengen ville stått opp til sprengt måndagstråd.
Postet 21-11-22 kl 11:44 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Postet 21-11-22 kl 11:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
All sympati til de trøtte! Jeg tipper det blir lite søvn på meg også i natt, espressomaskina blir montert nå og jeg gleder meg til å prøve!
Postet 21-11-22 kl 11:52 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er også supertrøtt, var så gira etter håndballseier i går at kroppen ikke var i nærheten av å ville sove da jeg la meg. Fy flate for en kamp.
Postet 21-11-22 kl 12:13 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Espresso er nok ikke synonymt med søvn, nei .
Sjokolade og pepsi Max til lunsj syns jeg var på sin plass i dag. Får prøve å spa frem litt motivasjon til arbeidsoppgaver også.
Postet 21-11-22 kl 12:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg var på fest på lørdag og var relativt tidlig våken på søndag. Så utpå dagen sovna jeg i sofaen og sov i over 3 timer. La meg ved midnatt og sovna så snart det var godt og varmt under dyna. Likevel tungt å stå opp i dag morges. Godt jeg kunne ta hjemmekontor.
Postet 21-11-22 kl 12:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Halve dagen unnagjort.
Har generelt alt for mye på "må gjøres" lista mi.
Postet 21-11-22 kl 13:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er på kurs i driftsrapportering, regnskapsanalyse og prognose. Kanskje jeg skjønner hvorfor prognosen sa 1,9 mill i merforbruk i juni, mens vi nå ligger an til 413000.
Postet 21-11-22 kl 13:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Altså! Eg kom meg ut med stige og drill så eg fekk lagt nokre plankar over taket på utestova. Det er midlertidig presenning grunna stormskader, no trur eg det er litt betre rusta for å tole snø og vind i vinter.
Postet 21-11-22 kl 15:32 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Øy! Godt jobba! Jeg tror jeg skal lage meg en dobbel cortado.
Postet 21-11-22 kl 15:46 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Dobbel cortado, det er den beste varianten.
Postet 21-11-22 kl 15:56 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg dro på kontoret i dag, men det ble en lite produktiv arbeidsdag. Her gikk gassalarm og vi måtte samles i gasstett rom i halvannen time før vi kunne gå tilbake til arbeidet. Jeg hadde definitivt fått gjort mer på hjemmekontoret i dag.
Postet 21-11-22 kl 16:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no