Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 13-11-22 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Oppe.
Fikk opp utelysene i går. Har ikke slått de på da. Det gikk mye greiere enn i fjor mener jeg. Og når jeg nå først var ute så vaska jeg noen vinduer også.
I dag MÅ jeg lese/gjøre oppgaver.
Postet 13-11-22 kl 09:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Smart, Star. Vurderer å gjøre det samme siden det er varmt og fint vær.
Postet 13-11-22 kl 10:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Har kosa meg litt med kaffe og lesing på morrakvisten; nå er jeg i gang med jobbing igjen.

Skal vurdere ferdig en bunke med norsktekster (heldigvis ganske korte, og skrevet under veiledning sånn at jeg ikke trenger å skrive masse kommentarer). Så skal jeg slenge sammen et førsteutkast til eksamenspresentasjonen jeg skal holde 6. desember før jeg planlegger ferdig timene mine mandag og tirsdag. Forhåpentligvis rekker jeg å komme i gang med vurderingsbunke nr. 2 også, men det er i så fall bonus. Den ble levert fredag, så jeg er på ingen måte forsinka hvis jeg ikke kommer i gang med den i dag.

Den vanlige søndagsturen min er utsatt, for å si det sånn. Tenker det blir en kveldstur hvis jeg ser at jeg har tid.
Postet 13-11-22 kl 10:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Vi er i samme båt, Stompa. Familien min har nettopp dratt i svømmehallen mens jeg trøster meg med julebrus og alt for mye jobb. Ekstraordinært mye for meg å være, siden onsdag og torsdag forsvant i å være sensor på muntlig eksamen.
Postet 13-11-22 kl 12:02 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg jobber også, mens resten av gjengen enten sover eller forsøker å våkne. Middels motivasjon til jobb, men høy motivasjon for å få det unna for å gjøre noe mer givende denne søndagen.

Jeg har gjort stas på han som ikke er far til mine barn, men som er stødig og god og fortjener oppmerksomhet. Senere tenkte jeg å reise å tenne lys på grava til min egen pappa.
Postet 13-11-22 kl 12:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jobbing her også. Jeg tok meg nesten helt fri i går, da, så det er vel bare rett og rimelig.
Postet 13-11-22 kl 13:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Oppvask! Herfra til evigheten. Vi var 12 mennesker til fem retters middag her i går, så da er det bare å vaske i dag.
Postet 13-11-22 kl 14:01 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Burde så skrive på oppgåva mi, men eg kjem rett og slett ikkje i gong. Innmari frustrerende.
Postet 13-11-22 kl 14:25 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hjemme etter en kort hyttetur med storfamilien. Veldig stas med masse god mat og artige folk.Viktig lyspunkt i november. Nå er det bare å vaske sengetøy og finne frem planene for uka som kommer.
Postet 13-11-22 kl 15:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Vi rakk en tur på kirkegården nå for å tenne lys. Var fint der i mørket med alle lysene.
Postet 13-11-22 kl 21:50 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no