Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 08-11-22 kl 07:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Taien sin avatar
God morgen, eller god natt. Jeg har ikke fått sovet et sekund i natt.
Heldigvis har jeg fri og ingenting på planen annet enn å handle med mamsen. Så her skal det hviles.
Postet 08-11-22 kl 08:25 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Stakkars deg Taien, det er vondt å ikke få sove!

Jeg har morgenyoget. Så akkurat nå føles verden bittelitt myk og varm, til tross for alt.
Postet 08-11-22 kl 08:27 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Dårlig med søvn her også, med lang jobbdag i vente. Det brytes opp av influensavaksine, spent på om jeg blir dårlig i år.
Postet 08-11-22 kl 08:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Låst skulder.

Får tastet på tastatur, da. Men ikke vaske eller sette opp hår. Har hatt det før, det ligner mistenkelig på kalkdannelse eller slimposebetennelse. :har hatt begge deler:

Jaja, jeg er i alle fall på jobb, og kan drikke kaffe og tenke.
Postet 08-11-22 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Jeg fikk influensavaksine i går morges. Alt fungerte helt fint til jeg var på trening og begynte å anstrenge meg utpå kvelden... Da var det bare å si takk for seg og finne dyna.

Etter en grei natt, så ser livet bedre ut. Har fri og planer om yoga og håndarbeid.
Postet 08-11-22 kl 09:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.



til dere som har sovet dårlig.



Jeg har heldigvis sovet ganske godt og er på plass i landskapet på jobb. Jeg innser at det er for sent å komme 8.15 om man vil ha en god plass, så jeg må nok begynne å stå opp tidligere.
Postet 08-11-22 kl 09:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg lurer på om jeg holder på å bli syk. Både i går og i dag så kjenner jeg meg litt tett i pappen. Ikke noe alvorlig, men heller ikke helt maks. Jeg har tatt med treningstøy på jobb i dag, og håper virkelig at jeg får trent litt for å teste formen (jeg trener ikke så hardt når jeg trener alene).
Postet 08-11-22 kl 09:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er på kurs i budsjettarbeid. Gøy når ingen, ikke kursholdere eller deltakere får tilgang til noen systemer.
Postet 08-11-22 kl 09:40 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Sender gode tankar til dokker som ikkje har fått sove. Eg er på mi tredje veke med god søvn no, sender varme tankar til legemiddelindustrien. Og riktig god betring til alle som hanglar rundtom.

Eg har forholdsvis tom tysdag i dag, men skal ta med hunden ned til sjøen ein tur trur eg.
Postet 08-11-22 kl 10:00 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Trøtt dag her også, men jeg kan ikke klage når jeg hører Taien, for jeg har tross alt sovet litt.

Heldigvis hjemmekontor, så jeg kan ta meg en liten lunchdupp på sofaen.
Postet 08-11-22 kl 10:02 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hjemmekontor for jeg får levering på døra en gang etter 12.
Postet 08-11-22 kl 10:29 av star star er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Skikkelig monsterdag i dag. Seks timer undervisning, og deretter privatister etter ordinær arbeidstid. Har med treningstøy for å dra og løpe etter privatistene, så får vi se om jeg faktisk klarer det.

(I går dro jeg på trening rett etter jobb sjøl om jeg var så sliten at jeg holdt på å la være, og det var riktig deilig og berga ettermiddagen og kvelden, så satser på å få samme effekt i dag.)
Postet 08-11-22 kl 10:57 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Dårlig søvn her også, hvorfor må fuglene lage så mye bråk i 05-tiden? Det resulterte i at vi forsov oss. Jaja.

Fikk meg to gode runder i lysløypa i går kveld med venninne. Håper vi kan gjenta det i kveld.
Postet 08-11-22 kl 12:10 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no