Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 06-11-22 kl 07:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn fra husmorferiw. Har ikke dratt så langt, bare til Møre for å besøke venninne. Blir vel tur og mye skravling i dag tenker jeg.
Postet 06-11-22 kl 09:15 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tidlig morgen med studier, litt røft etter vinkveld i går.
Postet 06-11-22 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har vært tidlig oppe for å jobbe. Middels motivert for det, men. Nå blir det sånn de siste to mnd. før jul og så får jeg trekke pusten igjen i juleferien.
Postet 06-11-22 kl 11:10 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Var oppe 0420 for å kjøre mamma til flyplassen. La meg selvsagt igjen, men sovnet ikke med en gang.

Opp nå og lage frokost i alle fall.
Postet 06-11-22 kl 11:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Peis og kaffe og studier her også. Og en 17-åring som akkurat har tatt mandlene, så litt sykepleier mellom slaga. Det gode er at studiene er interessante og jeg har endelig sovet godt to netter på rad, etter mye klabb og babb den siste uka. Søvn er alt.
Postet 06-11-22 kl 11:33 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Fremdeles litt døgnvill etter reise forrige uke. Våknet dermed klokken 5, men klarte å sovne igjen. Har fått jobbet or ryddet litt. Nå snart klar for joggetur.
Postet 06-11-22 kl 11:48 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg sitter i Bølgen kulturhus i Larvik og venter på at mannen og de andre nye statsborgerne skal komme og seremonien kan starte.
Postet 06-11-22 kl 12:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Studier her også.
Skulle gjerne sagt peis også, men dårlig med det.
Postet 06-11-22 kl 12:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gratulerer med mannen Nenne. :fest: Jeg ble norsk i år, men har ikke fått invitasjon til noe seremoni. Bare Mail med «du er nå norsk».

Vi er på fjellet, solen forsøker å bryte gjennom tåken. Snart rydde og pakke og gå en liten tur før vi drar hjem.
Postet 06-11-22 kl 12:57 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer til mannen, Nenne!
Postet 06-11-22 kl 13:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg har trent. Det var litt tøft etter fest i går.
Postet 06-11-22 kl 13:33 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har trent, dusjet, og nå litt lunsj. Deretter hjelpe tenåringen med å øve på matte. Hun er ute en tur med noen venner, noe sier meg at hun ikke skynder seg hjem igjen med tanke på hva som står på agendaen.
Postet 06-11-22 kl 14:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vasker og rydder. 14-åringen har boller til heving. Prøve i gjærbakst i morgen.
Postet 06-11-22 kl 14:57 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no