Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 05-06-22 kl 10:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Her var det liv! God pinse! I dag blir det utedag, men først kirka :from:
Postet 05-06-22 kl 11:18 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Full rulle her. Jeg har allerede rukket en tur på legevakta og å male et strøk på dørstokkene.

(Venta 4,5 timer på legevakta i går før jeg ga opp; det kom inn så mange det hasta mer med. De ba meg komme igjen tidlig i dag, og det lønte seg, bare 3 minutters venting . Var lurt også; endte med bedøvelse og masse styr for å få ut flisa under neglen, for det var allerede begynt å bli infeksjon. )
Postet 05-06-22 kl 11:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ai, Stompa! Godt du fikk det fikset.

Rolig morgen i sola på verandaen her, snart motorsykkeltur med mat i sekken. Deilig med en litt rolig pinsedag før det blir totalt bonanza til uka.
Postet 05-06-22 kl 11:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg ligger å dingler i hengekøya, jente er på vakt på utendørsspill inne i Lysefjorden, mann og gutt har planer om MCtur/lærekjøring, mannen på sin nye tunge og guttungen på en som er nedklasset til mellomtung. Deilig med slike late dager.
Postet 05-06-22 kl 13:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg ligger og jobber på terrassen i en nøye uttenkt putekreasjon som skal støtte og avlaste ryggfaen så godt som mulig, greit neddopet. Er svært ukledelig misunnelig på alle som er ute og kjører motorsykkel eller er på lange deilige rideturer i marka i dag.
Postet 05-06-22 kl 15:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har laget kake, men med feil olje. Så spørs om jeg ikke må lage en ny.
Postet 05-06-22 kl 15:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Pjusker på Maverick, og god bedring til Stompa!

Selv har jeg hatt en deilig hagedag, bittelitt preget av vinkveld i drivhuset til en god venninne i går. Dahliaer og varmekrevende urter er plantet ut i de store terrassekassene mine, så nå kan sommeren bare fortsette.

Yngste og mannen kommer hjem fra fire timers øvelseskjøring på lett motorsykkel om en stund. Øvelseskjøring står på planen om litt her også - eldstemann kjører opp (bil) til onsdag. Blir landevei med innlagt ispause, kjenner jeg.
Postet 05-06-22 kl 16:45 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg kom meg ut på verandaen til slutt. Mannen snekrer hylle til å sette krukker og småting på i ene kroken.
Postet 05-06-22 kl 16:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kake 2 ferdig.
Ble helt feil smak på første.
Postet 05-06-22 kl 17:54 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no