Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 18-11-20 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg føler at denne uka har vært evig lang, og det er bare onsdag. Vel, vel i morgen skal jeg og storebror på sykehus for å få resultater, og på fredag er det elevfri og jeg vurderer å ta avspasering.
Postet 18-11-20 kl 08:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Tusen takk for alle gratulasjoner i går. Vi var ute og spiste middag på veldig ålreit restaurant. Formen min i dag tilsier at jeg drakk noe helt annet enn rabarbrasaft og eplemost med ingefær. Men å føle seg fyllesyk uten alkoholinntak er vel ikke noe symptom på pandemi?

Ja, ja. Jeg har noe så sjeldent som en arbeidsdag uten møter, så jeg kan sitte med ullpledd i sofaen og lese rapporter. Det skal jeg klare.
Postet 18-11-20 kl 08:49 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Flaks at jeg skal ha hjemmeundervisning i dag, skikkelig uggen med migrene og kvalme. Praktisk å slippe turen ut, i det minste.
Postet 18-11-20 kl 08:52 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Med det regnværet som er utenfor er jeg også ganske glad for hjemmekontoret i dag. Jeg skal innrømme det.

Men jeg vurderer en tur til byen i ettermiddag. Litt begynnende julehandling, for å bli kvitt litt av brakkesyken.
Postet 18-11-20 kl 08:53 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
God bedring Tjorven og Blondie!

Første møte unnagjort. Nå en kjapp luftetur med hunden og så trening. Må nok også prøve å komme meg litt ut i dag - blir gal av å sitte inne....
Postet 18-11-20 kl 08:57 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
God morgen.

Her har jeg allerede satt på vaskemaskin, og lagt sammen to tørre stativer. Må benytte overskuddet jeg har fra morgenen av, for det blir fort tomt.

Første gang Storebror skal ta taxi til skolen i dag, vi vet ikke helt når taxi kommer, så blir endel løping mellom for å se etter den.

Møte med lærer til Lillesøster senere i dag, se om vi greier å finne en felles plattform å stå på, i forhold til henne og skole nå. Og alltid like spennende å se om jeg får henne på skolen uten styr eller ikke. Men hun er iallefall oppe, har spist og er i gang med å få på seg klær.
Postet 18-11-20 kl 09:02 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Når begge er ut døra tror jeg jammen meg jeg skal lage meg en stor kopp te, og bare trekke pusten noen minutter.
Postet 18-11-20 kl 09:12 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Dingler på et venteværelse.
Postet 18-11-20 kl 10:03 av star star er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mitt lille, yndige guttebarn er myndig i dag. Makan.
Postet 18-11-20 kl 10:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Taxi kom selvsagt ikke. Så nå venter jeg på at taxien skal ringe trinnleder, så hun kan fortelle meg hva som skjedde..

Og har lagt plan a og b for å få Storebror hjem i dag, ettersom jeg har møte kl 1400, og han er ferdig 1430.
Postet 18-11-20 kl 10:55 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
I dag har jeg store web-møter fra 0900 - 1300 og fra 1400 til 1530.

Har strikketøy, penn og papir, kaffe og en heftig trang til å gå ut. Lurer på om jeg skal koble webmøtet til telefonen og bare gå litt.
Postet 18-11-20 kl 11:04 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, fintdethei!
Postet 18-11-20 kl 11:16 av star star er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Jaja, da skal vi dingle på samme venteværelse en gang til om litt.
Postet 18-11-20 kl 12:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Hei, tar opp spørsmålet mitt fra slutten av kaffebloggen i går. Har i hele år føler jeg sett på snap at enkelte influencere har spilt et selskapsspill, hvor de trekker et kort med egentlig uforstålige ord, men som gir mening når deltakeren leser de høyt også må de forsøke og dekode hva som står. Nå klarer jeg jo ikke å huske hva spillet heter, men jeg tenker at dette kunne ha passet til et tantebarn, finner en engelsk utgave av noe som kan ligne
Postet 18-11-20 kl 13:01 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vet hvilket spill du mener Frøy, vet at Liva Ingebrigtsen har reklamert for det, kanskje der du også har sett det, siden vi bor i samme område? Men, klarer ikke huske hva det heter.
Postet 18-11-20 kl 14:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no