Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 30-07-23 kl 05:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Vi hadde på vekkerklokke for å se fotballkampen, nå er vi i gang og klamrer oss til kaffekoppen.
Postet 30-07-23 kl 08:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 30-07-23 kl 09:36 av Blondie
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Da har du en fin morgenstund nå, Blondie. Jeg satte på tv jeg også, selv om jeg ikke er så veldig interessert. God stemning så langt i hvertfall .
Varmer på rundstykker og drikker kaffe.
Vi er invitert på middag til noen venner i ettermiddag, det er veldig lenge siden så jeg gleder meg.
I morgen er det slutt på ferien, men frem til skolestart så sier jeg at jeg har ferie hver helg og hver ettermiddag.
Postet 30-07-23 kl 09:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Siste dag før hjemreise i morgen.
Fortsatt sur for at SJ har bytta sete på siste strekningen pga rot i reservasjonssystemet. Jeg bestilte så fort det var mulig fordi jeg ønsket spesifikke seter. Akkurat som de reklamerer med. Men så kødder de det til, igjen, og jeg blir flytta.
Postet 30-07-23 kl 09:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!
Det sa ritsj i mellom skulderbladene mine da jeg skulle snu meg i sengen i natt.
Postet 30-07-23 kl 09:42 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal sende ungene til Nordmøre i dag, for et ukes ferie hos min mor. Vi voksne skal være hjemme og pusse opp soverommene til nevnte unger.
Postet 30-07-23 kl 10:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Herlighet, så gøy det var med fotball i dag. Nå skal vi ut i sola, uke 7 på camping starter i morgen.
Postet 30-07-23 kl 10:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
God morgen!

Jeg begynner i jobb igjen tirsdag, og trener på å snu døgnet tilbake til vanlig rytme.
Derfor hadde jeg vekkerklokke på halv sju i dag morges, men min forkjølte kropp skrek etter mer søvn, så jeg skrudde av, og våknet først av meg selv ved ti-tiden.

Må øve mer i morgen!
Postet 30-07-23 kl 10:59 av Shun Shun er ikke aktiv
Gammel
Alene oppe, kaffe og tv. Regn og sol om hverandre. Vi skal besøke familie i Blindleia i dag, blir koselig.
Postet 30-07-23 kl 11:12 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Man blir jo i god stemning når man ser så god fotball.

Det er jobb igjen i morgen, og jeg kjenner at jeg er klar. Jeg går et par hektiske måneder i møte, men jeg har i hvert fall fått en god pause nå.
Postet 30-07-23 kl 11:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Nest siste dag i varmen. Kjenner at en uke er nok denne gangen. Alle minus den yngste er litt svidd her og der. Hun har nok litt portugiserblod i årene, som mange andre som har aner fra vestlandskysten.
Postet 30-07-23 kl 12:20 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Ine sin avatar
Hva bor dere i på campingen,Blondie? Blir nysgjerrig på hva slags fasiliteter man har på camping i en så lang ferie.
Postet 30-07-23 kl 13:05 av Ine Ine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har husvogn, så vi er tilkoblet vann og kloakk. Det hjelper på.
Postet 30-07-23 kl 13:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God formiddag. Jeg kjørte elbil fra Trøndelag til Troms og Finnmark i går. Drøye 19 timer fra avreise til vi var fremme på hytta. Jeg var eneste sjåfør men hadde med meg blid tenåring og puddel som selskap i bilen. Det var faktisk en veldig fin tur. Nå må jeg bare kvinne meg opp til å pakke om bilen og kjøre den siste halvannen timen hjem snart...
Postet 30-07-23 kl 13:25 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Ine sin avatar
Aha, godt å høre Blondie!
Postet 30-07-23 kl 15:07 av Ine Ine er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no