Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 17-02-22 kl 09:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Plutselig var det hvitt på utsiden her også, men i følge værmeldingen så skal det ikke vare lenge før det går over til regn.

Hjemmekontor fremdeles, må nok belage meg på at jeg snart skal tilbake til kontorkontor, satser på at det ender opp en en god mix av dette.
Vgs. gutten ligger oppe å sover fremdeles da de har planleggingsdag, men han skal snart på jobb i noen timer og kanskje et jobbintervju på veien. Er travlet for tiden gitt.
Postet 17-02-22 kl 09:12 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå er jeg definitivt veldig mye bedre. Det er jammen på tide egentlig for jeg startet å være syk fredag kveld. Jeg hoster fremdeles ganske mye, men kroppen er mer på lag og hodet er ikke like tett.

Jeg har et par kolleger som er veldig redde for smitte, så jeg ble enig med sjefen om å holde meg hjemme denne uka. Siden jeg har vært så slapp, så har muligheten for å ta 10 minutter på sofaen sånn innimellom gjort at det har vært helt greit.

Men i dag trenger jeg kaffe.
Postet 17-02-22 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Bra du er mye bedre, Tjorven. Jeg hostet lenge, men nå har det gitt seg. 13 dager siden jeg testet positivt.

Om en time overtar jeg leiligheten. Gøy med splitternytt. De første flyttet inn på tirsdag. Jeg snek meg ned i går kveld og satte en utebenk på den ene terrassen. Det ble koselig. Bilen er pakket full av første lass. Godt det er 3 minutter unna bare. Blir mye kjøring og bæring i dag.
Postet 17-02-22 kl 09:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Godt at du er bedre Tjorven. Og hjemmeuke er sikkert lurt, ut fra at covid tydeligvis kan sitte litt i.

Jeg er på kontorkontor. Vi er nå tilbake for fullt, med litt åpning for å ta en dag hjemme innimellom, men egentlig en underliggende melding om å helst være på kontoret. Jeg trives uansett best med å arbeide her, så meg plager det ikke.
Postet 17-02-22 kl 09:22 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal ikke på jobb før etter lunsj, så jeg hviler etter beste evne. Hunden ligger helt inntil og synes ordningen er helt topp.
Postet 17-02-22 kl 09:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Det er begynt å snø; selvsagt. Jeg visste jo det kom til å skje, for det gjør ofte det rundt vinterferien. Men, bedre enn regn.
Postet 17-02-22 kl 09:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har fire elever denne timen. Det er en liten klasse, bare tolv elever, men likevel.
Postet 17-02-22 kl 10:00 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her. Minsten er fortsatt syk, så i ettermiddag blir det dr.dropin. Negativ pcr i går, så mulig han trenger noe antibiotika elns. Uansett så er dette 4. forkjølelsen i vinter, så veldig mye fravær fra skolen.
Postet 17-02-22 kl 10:22 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor her, og faktisk ingen undervisning eller møter. Så da var det tilbake til en lenge utsatt rettebunke. Wohoo.
Postet 17-02-22 kl 10:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ekte kontor og ekte besøk. Her girer vi opp nå til en normal hverdag. Det er godt, slitsomt, men godt.
Postet 17-02-22 kl 10:44 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har startet dagen med å gå rundt i klasser og si at det ikke er greit å tette doer. At vannet renner gjennom gulvet. Og faktisk kanskje to etasjer ned. Kan den skyldige vennligst melde seg?
Postet 17-02-22 kl 10:56 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Lykke til med innflytting, millact!

Kontorkontor og felles frokost i dag, det er alltid hyggelig.
Postet 17-02-22 kl 11:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Fortsatt på jobbreise. Jeg sitter i et bittelite møterom og mottar audiens fra tid til annen.

Nå skal jeg prøve meg på å få på plass en høvelig tidslinje for en hendelse, sånn at granskningsrapporten blir så oversiktlig som mulig.
Postet 17-02-22 kl 11:24 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det ble intervju på guttungen, men nå har han først lærekjørt den snaue milen til mannen sin jobb hvor han er så heldig og kunne jobbe når han har fri fra skolen så da skal han være der noen timer før han skal ned på intervju. Kysser virkelig alt jeg kan for at denne gå i boks for han. Ellers så må han begynne å utvide søket til å gjelde andre siden av fjorden også og da må han legge på iallefall 2 timer ekstra i pendling til dagen.
Postet 17-02-22 kl 12:32 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så godt at du er bedre, Tjorven!
Her var hurtigtesten veldig tydelig positiv i dag, så har vært å tatt PCR test og er nå tilbake på sofaen.

Lykke til med flytting Milliact! Moro da!
Postet 17-02-22 kl 12:44 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Seks mer eller mindre angrende do-tettere er identifisert. Så nå ringer jeg rundt til foreldrene. Kjempegøy.
Postet 17-02-22 kl 16:11 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Åh. Jeg hadde vært skikkelig dårlig på å takle både unger som har tetter doer (og bare angrer sånn middels) og foreldre som blir både lei og oppgitt. Det er tidvis litt høyt frustrasjonsnivå hos oss også, men virkelig på et helt annet nivå.
Postet 17-02-22 kl 16:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Takk. Gått i ett, men fikk tatt mye mer enn jeg trodde. Nå har jeg jobbet et par timer siden ingen dekker for meg og det måtte tas. Nå er det sengen. Fortsetter flyttingen i morgen og skal forsøke å komme litt i orden rett og slett.
Postet 18-02-22 kl 01:03 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no