Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 11-01-22 kl 08:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen!
Ute er det regn, men heldigvis også litt mildere. Klar for en ny dag på hjemmekontoret her.
Postet 11-01-22 kl 08:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Pepperkakehusknusedag.
Hurra for meg!
Postet 11-01-22 kl 08:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Spisebordkontor hele dagen og loftsrydding hele ettermiddagen. Spennende liv med andre ord.
Postet 11-01-22 kl 09:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Star!

Jeg fikk min tredje vaksinedose i går, og på vei ut så klarte jeg å tryne noe så innmari på isen. Først trodde jeg det var kneet det hadde gått verst utover, men etterhvert kunne jeg konstatere at jeg har svært liten bevegelighet i håndleddet. Men jeg kan bevege alle fingre, så da satser vi på at ingenting er brukket og at dette går fort over.
Postet 11-01-22 kl 09:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Star!
Og god bedring, Tjorven. Is er skummelt.

Jeg føler meg 30 år eldre enn i dag, antakelig en blanding av at jeg er støl etter trening og at været slår om og merkes på gikta. Satser på at det bedrer seg når jeg har gått opp og ned trappene her noen ganger.
Postet 11-01-22 kl 09:16 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ai da, Tjorven!

Sykle til jobben-dag for meg. Det er altså så bra for meg å få frisk luft og litt blodsirkulasjon før dagen begynner! :zen:

Fikk "lekser" av regnskapsfører i går, så nå er det ned på nerdenivå for å få lagertellingssystemet vårt opp til et hederlig nivå. Når det er gjort, kan et evt. bokettersyn bare komme! (Evt. potensielle kjøpere... )
Postet 11-01-22 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Og gratulerer med dagen din, star!
Postet 11-01-22 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Star.

God bedring, Tjorven!

Mørkt ute, men muligens ikke så glatt som tidligere. Yngstemann er gått på skolen, vg1 eleven har hjemmeskole, men ikke før rundt 12, så hun sover søtt.

Dagens plan i ettermiddag er å pakke noen flere kasser og selge et bord.
Postet 11-01-22 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer med dagen Star, håper den blir fin!

Huff da, Tjorven! Håper det bare er litt forslått.

Her er det stille før stormen, nytt år på jobb bringer en god del møter og oppgaver knyttet opp mot et nytt år, blir ikke arbeidsledig si.
Postet 11-01-22 kl 09:35 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God morgen! Gatulerer, Star! Og auda, Tjorven.

Jeg har fått tredjedosa for lenge siden, og var klar til å dra på jobb, men sjefen ba meg holde meg hjemme, selv om studenten min kunne vært barnevakt. Jeg spurte vel i grunn om de turte å ha meg p jobb. -To barn som venter på pcr-svar; tenåring i nærkontaktkarantene og Lillemor med smitte i klassen, i tillegg til at vesla kastet opp i hele går kveld. De trenger ikke mer smitte av noe slag på jobben min, så det kjennes helt i orden med en ekstra hjemmedag.
Postet 11-01-22 kl 09:42 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med dagen Star

Skikkelig ruskevær i natt. Jeg har hjemmekontor på loftet, og de store nedbørsmengdene som er i anmarsj, kommer til å tromme godt på takvinduene.
Postet 11-01-22 kl 09:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Star!
Og riktig god bedring til Tjorven.

Heldags onlineseminar i dag også.
Postet 11-01-22 kl 09:51 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gratulerer med dagen Star!

Ouch Tjorven, håper du ikke har brukket noe!

Stille før teamsmøte stormen, drikke litt kaffe og surfepause, før det er online i noen timer. Kontordag senere i uken, noe å se frem til!
Postet 11-01-22 kl 09:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med dagen Star

God bedring Tjorven

Ny dag på hjemmekontoret. Lurer på om jeg kan ta en tur på kontoret - trenger å se andre folk enn familien kjenner jeg.
Postet 11-01-22 kl 10:11 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Star.

Og god bedring Tjorven. :trøster:

I Bergen var det meldt skikkelig regn i dag. Men nå er det lyst og fint. Jeg har feiret med å være vill og gal og gå en tur i butikken slik at jeg fikk nyte å være litt ute i lyset.
Postet 11-01-22 kl 12:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er så ekstremt trøtt i dag at jeg bruker evigheter på noe som burde ha gått ganske kjapt. Tror det må være væromslaget.
Postet 11-01-22 kl 14:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg tror håndleddet klarer seg helt fint. Jeg kan skrive på tastatur uten problemer, så jeg må bare ikke løfte noe tungt.
Postet 11-01-22 kl 15:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nok en dag med digital undervisning, i dag har bare tre av elevene brutt fullstendig sammen. Nå må tiltakene lempes for ungdommene snart.

Min egen ungdom har klart å slepe seg til skolen i dag, vi får ta de seierne som er.
Postet 11-01-22 kl 15:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Å nei! En veldig god venn forlot oss i natt - alt for tidlig!

Fuck cancer!
Postet 11-01-22 kl 15:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Det var leit, Eia. Så utrolig trist.
Postet 11-01-22 kl 17:04 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så leit, Eia.
Postet 11-01-22 kl 17:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så utrolig leit, Eia.
Postet 11-01-22 kl 17:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Så leit, Eia!
Postet 11-01-22 kl 21:26 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Så vondt, Eia.
Postet 11-01-22 kl 21:53 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tusen takk for gratulasjoner
Postet 11-01-22 kl 23:50 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no