Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 02-12-22 kl 07:42 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Ikke helt i form. Fått en låsning i nakken med tilhørende insane hodepine. Kiropraktor i går hjalp noe, men henger litt i i dag også. Blir et par møter på hjemmekontor ellers må jeg bare prøve å få kroppen litt i bevegelse.
Postet 02-12-22 kl 08:18 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Mex.

Jeg har gjemmekontor og skal bare arbeide halv dag. Så er det handling og pepperkakebaking og teatertur med venninner.
Postet 02-12-22 kl 08:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Har kokt grøt til smånissene, mest fordi det ikke var brød i hus til matpakker og frokost. Men koselig lell.

Hjemmedag i dag, med et par ærender i det godes tjeneste.
Postet 02-12-22 kl 09:02 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Mex!

På kontoret. Fysio på slutten av dagen og så skal vi hjem i helga.
Postet 02-12-22 kl 09:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har kjørt ungdommer hit og dit, nå skal jeg pleie mitt sykemeldte legeme litt. Mer kjøring i kveld, så jeg lader opp.
Postet 02-12-22 kl 09:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg hadde et magisk møte med Oslo i dag. Kom opp fra t-banen på National, til lyssatte trær og pariserhjul, juletre på Universitetsplassen og Freia-uret lenger opp. Og så hører jeg plutselig at rådhusklokkene spiller Harry Potter-temaet... Det var helt perfekt!
Postet 02-12-22 kl 09:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg våknet frisk og rask, bittelitt stiv. Ble verre og verre på veg til jobb, klarte så vidt å kle på meg.
Har fått akutt-time til kiropraktor om to timer, så nå venter jeg bare på å dra, må legge til ekstra tid, da jeg nesten ikke klarer å gå. Det kan bare bli bedre,
Postet 02-12-22 kl 09:43 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sitter i Teamsmøte med halve Europa, som vanlig. Glad det er fredag.

Julelunsj med avdelingen; skal garantert velge noe julemat. Etter det skal vi visst avspasere.
Postet 02-12-22 kl 10:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fredag, og jeg skal på konsert i Spektrum i dag!

Men før det så må jeg ta inn over meg livets (og black friday-julegaveshoppingens) harde realiteter og forholde meg til nettbanken. Orker ikke!
Postet 02-12-22 kl 11:03 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 02-12-22 kl 11:43 av Timar
Gammel
Blånn sin avatar
Avspaseringsfredag og jeg er fortsatt i pysjen. I kveld er der konsert med kor og i morgen med korps.
Postet 02-12-22 kl 11:13 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Posten påstår i appen sin at jeg har fått en pakke levert som jeg ikke har fått. Hva gjør jeg med det da tro?

Ellers så er det jobb, jobb og atter jobb, er klar for helg nå.
Postet 02-12-22 kl 11:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Siden jeg startet denne uka med jobbreise med avmarsj søndag ettermiddag, har den vært mer enn lang nok. Jeg blir ikke her på kontoret til 16.00 i dag. Det er helt sikkert!
Postet 02-12-22 kl 12:25 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg fikk et uventa pusterom fordi jeg plutselig ikke hadde klasserom til elevene mine pga. heldagsprøve. De fikk eget arbeid som kan gjøres hvor som helst, jeg sitter på arbeidsrommet og får unna småoppgaver og svarer på meldinger når de trenger veiledning (som vil si aldri ).
Postet 02-12-22 kl 12:34 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ting går sirup. Jeg håper virkelig ting går seg til altså, for er ikke imponert over dette nye "vidunderet".
Postet 02-12-22 kl 12:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nå hadde jeg samlet opp nok energi til å gå i dusjen. Vurderer å ta på noe annet enn altfor stor joggebukse også.
Postet 02-12-22 kl 13:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har vore på veldig hyggeleg kaffebesøk på formiddagen, rett til frisør for litt (mykje) forandring, så avgarde for å hente ei bestilling eg hadde i nabokommuna, så heim til kjøkkenbenken. Sjølv om det meste var stillesittande aktivitetar så tappar det greit mykje når ein ikkje har så mykje å gi i utgangspunktet. Men resten av helga blir roleg heldigvis.
Postet 02-12-22 kl 19:00 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Tacomett som fy. Det gjekk brått opp for meg at eg kun hadde ete ei pepperkake og ein klementin i heile dag. Galnaste. Men lov å fylle på med litt smågodt til dessert då.
Postet 02-12-22 kl 19:57 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no