Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 18-11-22 kl 07:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Endelig fredag

Ute uler vinden og det er sikkert iskaldt. Får kle meg godt når jeg skal ut med hunden.

Planen i dag er trening, spise lunsj med mor og et søskenbarn, samt litt jobbing. Etter en, som vanlig, uke med lange dager, er det herlig å ta det litt rolig på fredag.

I kveld får vi besøk av et vennepar. Skal spise pizza og drikke vin
Postet 18-11-22 kl 08:02 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er veldig klar for helgen, det har vært en lang uke. Nå skal jeg bare sitte pittelitt på hjemmkontor, ha en oppfølgingstime på sykehuset, jobbe resten av dagen og ordne et par ting på vei hjem - og så er det helg!
Postet 18-11-22 kl 08:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Hjemmekontor for andre gang denne uken og det skal utnyttes til det fulle. Jeg MÅ komme i mål med en del ting, men håper å klare det til sånn 12 eller 13 slik at jeg kan ta en tidlig helg.
Postet 18-11-22 kl 08:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Fredag ja, vi skal ha styresamling i helga, formen er ikke god, men jeg får bite tenna sammen og være glad for at det ikke skjer noe på søndag.
Postet 18-11-22 kl 08:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Veldig hektisk hjemmekontor. Jeg har litt for mye jeg skulle ha gjort og må avslutte kl. 11 for å gå i en begravelse. Så her er det tut og kjør.

Men, så er det hyggelig helg, med to julemarkeder og to forskjellige middagsselskaper.
Postet 18-11-22 kl 08:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Åpner julemarkedet i sentrum denne helgen, Blå? (Kan Google også, ja).
Postet 18-11-22 kl 09:02 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg var så trøtt i går og ønsket det var fredag, så kom yngstemann hjem med 39 i temp, så da ble det jo helg
Han (og de andre to) spiller i musikkonkurranse i morgen, så håper en dag på sofaen gjør ham fit for flight.
Postet 18-11-22 kl 09:10 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fintdethei. Nei, jeg tror at det åpner neste helg. Det er julemarked på Steinerskolen hele helgen (pleier å være veldig hyggelig) og på Kronstad hovedgård på søndag.
Postet 18-11-22 kl 09:42 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig helg! Håper veldig at en rolig helg gjør at jeg blir frisk igjen.
Postet 18-11-22 kl 09:45 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg er endelig i litt bedre form, bra nok til å være på jobb i hvert fall.

Har kaffe, papirlommetørkler og repsils, og er ved godt mot.
Postet 18-11-22 kl 09:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Det er liksom ikke noe futt om dagen.
Postet 18-11-22 kl 10:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg har startet dagen med en god treningsøkt og så en kiropraktortime. Kort jobbdag i dag før jeg og minstemann setter oss på flyet vestover til Bergen.
Postet 18-11-22 kl 10:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen fra kontoret. Deilig med fredag, vurderer om jeg skal ta en tur på byen i kveld eller ikke. Det er så deilig at man kan ha muligheten og velge og la være.
Postet 18-11-22 kl 10:55 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Det er søren meg deilig med fredag og helgeinngang sjølv om ein ikkje jobbar. Etter ein hektisk haust er eg så glad for kvar helg som kjem utan planar no, og dette er ei av dei helgene. Lykke.
Postet 18-11-22 kl 14:25 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Fredag! Det er så deilig!
Forrige helg gikk bort i en kombinasjon av arbeidshelg og korona, men nu jävlar! Nå skal det helges!
Postet 18-11-22 kl 15:08 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg burde tatt den kiropraktor timen som var ledig om 45 min, men jeg er forfengelig så fant en neste uke.
Postet 18-11-22 kl 15:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skulle gjerne sagt at det var helg no, men her er det teambuilding på program, så eg får snart gjera meg klar til det.
Postet 18-11-22 kl 17:04 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no