Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 22-10-22 kl 07:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Litt grått oppe. 17-åringen er på vei ut døren for å dra på jobb, jeg skal plante litt løk med en nabo.
Postet 22-10-22 kl 10:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg jobber. Er middels motivert, men samtidig er det deilig å få ting unna når ingen av ungene er hjemme og mannen sover.
Postet 22-10-22 kl 11:09 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg ligger og drar meg sammen med hundene og dagens planer er rydding, menyplanlegging og hundeklipp med påfølgende vask.
Postet 22-10-22 kl 11:10 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Våkna klokka seks og fikk ikke sove mer, så jeg har sløva i sofaen med kabal og snorkende bikkje limt inntil låret mitt. Har tatt Tramadol mot ribbeinsmerter og er rimelig su-su-su-susa i hodet, og dagens gjøremål bør helst være av den lette sorten.
Postet 22-10-22 kl 11:29 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Blir sein men god frukost her, horn er snart på vei inn i ovnen. Har ein del skulearbeid som eg må få gjort i dag, ellers har me ikkje så mange planar. Viss sola dukker opp hadde det vert kjekt med ein tur.
Postet 22-10-22 kl 11:33 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg bråvåknet 9.40, lettere sjokkert. Det samme skjedde forrige lørdag. Det er ikke meg i det hele tatt. Men jeg sover så dårlig for tiden, våkner mange ganger om natten, så når jeg ikke måtte stå opp 6.30, så tror jeg at kroppen trengte den ekstra søvnen. Nuvel, frokost er innabords, og sengetøy satt på vask. Jeg lurer på en formiddagstur gatelangs med podkast og god stemning. Et par ærender må også gjøres, og i kveld er det egentlig hyggelige sosiale planer. Akkurat nå lokker godstolen mer, men jeg vet det blir kjekt.
Postet 22-10-22 kl 11:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har trent og skal etterhvert på strikkemarked med ei venninne. Ellers har jeg ambisjoner om litt rydding og vasking
Postet 22-10-22 kl 13:09 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Vi har sovet lenge, etter en sjelden og morsom tur "på byen". Nå er det litt sofatid, og så skal vi på overnattingstur til et vennepar. Gleder meg allerede til middag, for det er dyktige matfolk vi skal til.
Postet 22-10-22 kl 14:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Guttungen har spilt frisbee mens jeg har jakta stolper og geocacher. Skikkelige urutinert å ikke ta meg seg en penn, men trodde jeg hadde en i veska. Nå shoppes det før vi kjører "hjem".
Postet 22-10-22 kl 15:27 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no