Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 18-02-22 kl 09:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Er på jobb, og skal straks ut og produsere litt. Fortsatt to hjemme pga. korona her. Det er vel som forventet.

I helgen blir det tur opp til snøen - det blir deilig å få på seg skiene for andre gang i år.
Postet 18-02-22 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hjemme. Positiv test igår. Blir en rolig helg iallefall.
Postet 18-02-22 kl 09:18 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Endelig fredag, men helga ble plutselig litt mer travel enn ønsket. Hyggelige saker, men læll...
Postet 18-02-22 kl 09:24 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
God bedring til de syke!

Jeg er hjemme, skal snart en tur på sykehuset. Ungdomsskolebarnet starter senere i dag, så det er en rolig oppladning til f.
Postet 18-02-22 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag.

Her er det skiskyting i bakgrunnen og litt jobbing.
Konsentrasjonen er ikke helt på plass da guttungen mest sannsynlig får svar på om han får læreplass i dag.
Postet 18-02-22 kl 09:26 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Har ikke helt helgefølelsen siden jeg er hjemme uansett. Men jeg kommer jo til å merke det i morgen når vekkerklokka ikke ringer.
Postet 18-02-22 kl 09:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Har også skiskyting i bakgrunnen. Det dukket opp litt mer jobb enn planlagt i dag, men ikke mer enn at det er overkommelig. Heldigvis snart helg. Mannen skal kanskje på kompishyttetur, men det er visst snakk om noe korona, så det er mulig det blir utsatt.

Krysser fingrene for sønnen din i dag Frøy.
Postet 18-02-22 kl 09:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg utnyttet fleksitiden og så på fellesstart i skiskyting før jeg startet arbeidsdagen i dag.

Hjemmekontor i dag også, men jeg hoster som et uvær, så jeg tenker at det er helt greit. Jeg har en kollega som fremdeles er veldig redd for koronasmitte, men i neste uke så må det være greit at jeg stiller på jobb. (Jeg har selvsagt lov til å møte, men jeg forsøker å være litt grei med henne.)
Postet 18-02-22 kl 10:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Frøy: Så utrolig spennende om lærlingplass til sønnen din. Det hadde jo vært supert om det kom på plass allerede nå.

Vi har lærlinger hos oss også (innen service og administrasjon), og jeg elsker å jobbe med dem. De trenger litt veiledning, men de bobler over at pågangsmot og arbeidsglede, så det er en fryd å ha dem på laget.
Postet 18-02-22 kl 10:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Takk Sissel og Tjorven. Ja, det hadde vært utrolig herlig å fått det bekreftet. Får han ikke denne så er det ingen igjen på denne siden av fjorden og det vil gjøre sitt til at han får mye lengre reise til jobb og det vil han aller helst slippe. Det er også blitt varslet at det mangler minst 40 læreplasser i hans fag i fylket i år så det kan jo tilogmed ende opp med at han står uten læreplass og må gå på skole istedet.
Postet 18-02-22 kl 10:20 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ååååå krysser fingrene for dere, Frøy!
Her er eg slapp og utmatta på sjette dagen. Dette er utrolig kjipe greier!
Postet 18-02-22 kl 10:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Masse lykke til til sønnen Frøy. Det er viktig med en god læreplass og jeg skjønner ønsket om å ikke få for lang reisevei.



Jeg er allerede kommet der hvor det er litt deilig med en dag på hjemmekontor. Jeg skal avspasere etter lunsj for å dra på hytten og da er det praktisk å slippe reisetiden.



Egentlig masse å gjøre, men jeg har unnet meg både klesvask og litt kjøkkensvosjing, sånn at det går fort å reise når vi er ferdige.
Postet 18-02-22 kl 10:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Prøver å gjøre litt jobb, men koronahodet og kroppen er ikke helt enig i det. Jaja, et siste møte nå, så logger jeg meg ut igjen.
Postet 18-02-22 kl 10:54 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi til guttungen!

Vi er i prosess for å bli lærebedrift nå, som en del av en planlagt organisasjonsutvikling. Det blir spennende!
Postet 18-02-22 kl 11:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Guttungen har fått læreplass! Jeg er så glad at jeg bare gråter.
Postet 18-02-22 kl 12:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer, Frøy!
Postet 18-02-22 kl 12:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer, Frøy!
Postet 18-02-22 kl 12:33 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra. Gratulerer Frøy.
Postet 18-02-22 kl 12:37 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Postet 18-02-22 kl 12:59 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring til dere syke!
Og gratulerer til guttungen, Frøy.

Dag 5 så jeg er på kontoret. Hører stemmen min er litt rar, men hverken hoster eller nyser lenger.
Postet 18-02-22 kl 13:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Knallbra Frøy!
Postet 18-02-22 kl 13:13 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer Frøy! Så gøy.
Postet 18-02-22 kl 16:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Frøy, så utrolig flott!
Postet 18-02-22 kl 22:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Takk! Dere er fine mennesker.
Postet 18-02-22 kl 22:37 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no