Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 26-05-21 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Onsdag er bra, da er det jo snart helg igjen.

Ute er det litt grått, men fra i morgen av kommer finværet. Har egentlig ikke noen spennende oppgaver å ta meg til på jobb, bare kjedelig rutinearbeid og det er så tungt å komme i gang med.
Postet 26-05-21 kl 08:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gråvær her og, men yr påstår det blir sol og 20 grader fra fredag, så jeg holder ut.
Postet 26-05-21 kl 08:53 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det regner, og skal gjøre det hele dagen, men i morgen skal det bli bedre. Ville våknet med sår hals, så hun må være hjemme og testes. Jeg håper det også blir bedre i morgen...
Postet 26-05-21 kl 09:10 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Plask, plask. Malerne kommer i dag og tar resten av malejobben – og det er ikke lite. Det blir to netter til på hotell, ja.
Postet 26-05-21 kl 09:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Nok en dag på fjernkontor, da hovedkontoret er rød sone helt frem til 1. juni.
Jeg er klar for litt mer sommerlig vær kjenner jeg. Fikk påfyll av sol og varme i helgen, og mye vil ha mer. Det frister liksom ikke å drive ute med hagearbeid nå når alt er gjennomvått, og skulle det være oppholdsvær en liten stund, truer en ny regnbyge like rundt hjørnet.
Postet 26-05-21 kl 09:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her suller vi hjemme alle sammen. Ute er det grått.
Postet 26-05-21 kl 09:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal på kurs i dag. 3 timer med digital undervisning er mye, men jeg håper at jeg er mentalt forberedt.

Jeg har gått morgentur i regnværet, og kjenner at jeg gleder meg veldig til de sommertemperaturene som er varslet til helgen. At byen samtidig åpner opp høres ut som en farlig kombinasjon. Men vi har bordreservasjon på restaurant til lunsj på søndag, og da tenker jeg at ting er ganske kontrollert. Jeg gleder meg som en unge.
Postet 26-05-21 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hurra, Tjorven! Vi har ventet med å bestille bord til det har roet seg litt. Hvor skal dere?
Postet 26-05-21 kl 10:17 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
På søndag skal vi på Trattoria Popolare. Snuppa fikk sitt førstevalg først. Vi har liste over spisesteder for alle familiemedlemmer. Dette har vi virkelig ventet på.
Postet 26-05-21 kl 10:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Ja, i dag er dagen for Oslo dere, spent på om mange våger seg på utepils i striregnet . Fredag skal jeg treffe 3 venninner som jeg ikke har sett på snart ett år - vi har nå utsatt planlagte treff ca 3 ganger siden november på grunn av ymse sosial nedstenging. Det blir bobler på en veranda - for nå skal jo sommeren komme også! Og jeg skal ta bane og buss for å komme dit. Og onsdag skal jeg ut i Oslo igjen. Vi har en bordbestilling og det er nesten ikke til å tro at dette skjer nå.
Postet 26-05-21 kl 10:40 av apan apan er ikke aktiv
Oppdatert 26-05-21 kl 10:49 av apan
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Vi får nøye oss med å spise ute i solen istedenfor ute på restaurant, gitt situasjonen i Trondheim. Ikke ille det heller.
Postet 26-05-21 kl 10:51 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg kom meg på jobb i regnværet. Nå sitter jeg bakvakt (dvs. elever som utøver fysisk vold kan bli fulgt inn til meg for å roe seg). Etterpå skal jeg rett ut og ha inspeksjon. Rektor satt med stillingsinstruksen til ledergruppa i morges, og hvis vi skal putte på alt vi faktisk gjør hadde lista blitt mange sider lang.

Ingen planer i ettermiddag. Kanskje rydde litt og vaske klær?
Postet 26-05-21 kl 11:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Trattoria Popolare er øverst på listen vår! Også gråter vi fordi Kasbah ikke overlevde.
Postet 26-05-21 kl 12:29 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ikke noe åpning her i fjorden, men det er like greit på en regnværsdag. Jeg har vært skummel-ekstern-sensor i dag og innser at munnbind ikke gjør meg mindre skummel.
Postet 26-05-21 kl 12:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Jeg fyrer i peisen. Det er 26. mai. Bare nevner det.
Postet 26-05-21 kl 14:19 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sitat:
Også gråter vi fordi Kasbah ikke overlevde.
Å nei!! Gråter også, så utrolig synd! Jeg skulle jo ta med veggis-fjortisen min dit!
Postet 26-05-21 kl 14:41 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Jeg sitter med tykk ullgenser og ser på pøsregnet og vinden. Det uler rundt huset. Novemberfølelsen er på plass, men det er ikke mørkt ute.
Postet 26-05-21 kl 15:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Her er det sol og 20 grader, virkelig deilig. Bare så synd at jeg må sitte inne og lese til eksamen i morgen.
Postet 26-05-21 kl 15:28 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I år er det tydeligvis dere sørpå som har fått det maiværet vi hadde i fjor, bare justert for breddegrad. Da vasset jeg i snø til knærne i marka 15. juni, og det snødde flere ganger i siste halvdel mai. I år har vi hatt en nydelig mai.

Ikke for det, jeg hadde gladelig tatt fjorårets mai en gang til hvis det medførte at vi også fikk fjorårets sommer ...
Postet 26-05-21 kl 16:32 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Her er det bare regn, regn, regn... Men jeg leser elevtekster, så det er greit.
Postet 26-05-21 kl 17:06 av Input Input er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no