Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-04-20 kl 07:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Ny dag med fint, men kaldt vær her. Snart ut på joggetur, så kan resten av dagen forhåpentligvis nytes ute.
Postet 18-04-20 kl 09:45 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg sov til halv ni i dag. Det er første gang på veldig lenge jeg har klart å sove lenger enn til maks 7, og det var veldig deilig.

Nå må jeg vel mote meg opp til å sjekke ståa utenfor huset. Mer snø i natt, eller er det håp om vår snart?
Postet 18-04-20 kl 10:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har fått sms om at skrivebordet jeg skal kjøpe meg endelig er kommet inn på Ikea igjen, så nå må jeg bare finne ut om jeg tørr å dra dit og få det i dag eller bestille klikk og hent og få det i slutten av neste uke... Det er vel mye folk der?

Får håpe dere får vår snart, Stompa! Svigermor på Senja begynner å bli veldig klar for å få frem elsykkelen sin nå. Det har vært crazy mye snø.
Postet 18-04-20 kl 10:48 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kom nettopp inn fra skogstur med hunden, utrolig deilig å lufte hodet litt. Jeg må skaffe maling til utemøbler i dag, velger den butikken med utendørs ekspedering.
Postet 18-04-20 kl 11:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våknet nå!

Trenger påfyll av mat. Så blir det nok hagearbeid og rydding inne.
Postet 18-04-20 kl 11:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Endelig oppholdsvær og ikke snø! Meldt sol noen dager til og med. Har satt ribbe i ovnen og den skal godgjøre seg der i sju timer. Må ellers ut å kjøpe sko til mini og kanskje begynne skrapejobb ute.
Postet 18-04-20 kl 11:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Endelig bedre vær her og, jeg er jo ikke SÅ langt fra vixen. Nå skal vi straks på hytta, det er jo håp om at vi kan være der litt snart (15 min hjemmefra).
Postet 18-04-20 kl 12:16 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må fortsette med ryddegalskapen. Har flere hauger som skal ut av huset.
Postet 18-04-20 kl 12:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God, eh, morgen? Jeg tror det er lørdag i dag? Har vært på Finn og fanga sykler til guttene, nå skal vi straks dra og hente dem. (Jeg kjører dem til hver sin sykkel i bybil og så sykler de hjem. )
Postet 18-04-20 kl 14:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no