Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 12-09-20 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Min plan var å sove lenge. Det er lenge siden sist. Men valpen ville det ikke slik, nei. Tvert i mot syns hun det var greit å sette meg i gang med både gulvvask og klesvask tidlig på morgenen. :Hvorfor tisse ute når man kan tisse inne:

Heldigvis uvanlig få planer for dagen. Deilig!
Postet 12-09-20 kl 09:14 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært våken lenge, men så sovnet jeg tidlig også.
Ingen planer for helga.
Postet 12-09-20 kl 09:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Haha, da har jeg sett på en 5 år gammel hockey kamp i en liten time. Ikke hvilken som helst kamp da. Blir jaggu en stusselig sesong i år.

Bør komme meg i dusjen og få gjort det jeg skal ute nå som det kanskje ikke er så mange andre ute.
Postet 12-09-20 kl 10:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God morgen! :kvitre:

Langsom og rolig start på dagen og har planer om å fortsette i samme tempo hele helgen.
Postet 12-09-20 kl 11:37 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Få planer her og. Vi skal levere litt til en bruktbutikk. Huset trenger litt vask og rydding og vi må handle litt mat.
Postet 12-09-20 kl 11:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg skal bare strikke og bake rundstykker i helgen, det er alle planene jeg har. Deilig.
Postet 12-09-20 kl 11:56 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Lørdag er det beste som finnes!
Postet 12-09-20 kl 12:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa skal i konfirmasjon til venninna si i dag, så jeg må stryke skjorte og forkle. Og så skal jeg se en fotballkamp, men det skjer trolig i fra sofaen i min egen stue.

Lørdag er ganske deilig.
Postet 12-09-20 kl 12:47 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vakt i hall fra 10-13.30. Minsten spiller kamp i samme hall rett etterpå. Her er det spriting og vasking av stoler og diverse, men ser varierende overholdelse av 1-metersregelen.
Postet 12-09-20 kl 12:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fin kveld i går, men hodet røper at det blir litt mye bobler. Det er dog ingen kjære mor, jeg må skrive studieoppgave resten av helga. :svisj:
Postet 12-09-20 kl 14:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Rolig lørdag og det er digg. Mann og hund er på hytta for å få overvåkningskameraene til å virke igjen, eldste har ikke forstått at dagen har begynt enda og yngste kom hjem fra overnatting og sovna tvert.

Selv strikker jeg oransje votter til Kirkens bymisjon og baker ostehorn til matlei fjortenåring.
Postet 12-09-20 kl 15:08 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lørdag!

Denne dagen går i mitt tempo, dvs. skilpaddetempo. Mann er på helgetur, yngste er i skateparken, og eldste henger rundt.

Selv har vært av gårde på vernissage på det lokale galleriet, og tatt en kaffe på favorittkafeen. Nå har jeg skiftet til hagetøy, men skal bare ut og se på hagen, ikke gjøre allverdens. Dagblad, kryssord og sol på terrassen venter, og det skal jeg ta meg tid til i dag.
Postet 12-09-20 kl 16:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg leser boligannonser og innser at "spennende romløsning" betyr lite plass. I mitt neste liv skal jeg bli språknerd ansatt i meglerbransjen. Da blir jeg nok ikke arbeidsledig med det første.
Postet 12-09-20 kl 17:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Blonde, en bitteliten bolig her som lå til salgs forleden hadde blant annet "kort vei fra stue til kjøkken" som salgsargument.
Postet 12-09-20 kl 17:42 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det kunne jeg hatt også forsåvidt, men mulig 4 skritt er for langt (64 kvm).
Postet 12-09-20 kl 18:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Postet 12-09-20 kl 19:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no