Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 10-07-22 kl 09:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
I dag er det reisedag! Vi skal til Kroatia og håper nå inderlig at alt fungerer fint med vår alternativ plan B, Lufthansa.
Postet 10-07-22 kl 10:06 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God tur, Nanne! Så godt dere fant transport!

Her er planen rolig søndag etter alt for høyt tempo den siste tiden. Har ryddet litt da, men nå må jeg gi meg.

Tror Frøken hund har sett for seg en lengre skogstur i dag. Det trenger vi nok begge to.
Postet 10-07-22 kl 11:13 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God tur til Kroatia, Nenne!

Vel hjemme fra kombinert venninnebesøk og håndballmammarolle på Partille-cup. Det ble en veldig fin uke, der jeg følte at jeg var ordentlig til stede begge steder. Gutta vant alle kampene i sin gruppe, men røk rett ut i første kamp i sluttspillet. Det var også antageligvis den siste kampen yngste spilte, så det var fint at jeg fikk sett den.

Venninnen min fikk solgt huset sitt denne uken, så hun har lavere skuldre i sommer. :zen:

Nå er det et par hjemmedager, inkludert litt jobb og frivilligjobb. Så bærer det av gårde til vår gamle husmannsplass i en uke, der visstnok hele kjernefamilien skal samles - i hvert fall i noen dager. Det blir fint!
Postet 10-07-22 kl 11:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Noen har ødelagt festet til balkongflagget vårt i løpet av natten. De syntes sikkert det er unødvendig av oss å ha prideflagget vårt oppe når det ikke er juni lenger.

Ikke får vi tak i nytt før i morgen, så nå får tenåringen vår se at det er ikke alle i bygda som er like aksepterende som man skulle ønske.
Postet 10-07-22 kl 12:33 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Oppdatert 10-07-22 kl 12:38 av Adrienne
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har rydda, vaska og montert småting hele formiddagen. Er på oppløpssida med oppussing nå, og kjenner at jeg er lei og det går tregere. Men må bli ferdig til ungene kommer om 2-3 dager!

Nå skal jeg ta en pause og gå turorientering med ei venninne i finværet.
Postet 10-07-22 kl 12:39 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God tur til Kroatia, Nenne! Vi kom derfra i går, tror boraen/vinden er over nå.

Jeg vasker klær og har rusket litt i hagen. Ganske deilig å være hjemme - frisk vestlandsluft
(vet at det har vært litt vel friskt her de siste ukene..)
Postet 10-07-22 kl 14:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Adrienne; fy flate!
Pleier å lese her ganske ofte, men utrolig sjelden at jeg skriver noe. Men det der måtte jeg altså kommentere.
Postet 10-07-22 kl 15:54 av -ea- -ea- er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Adrienne, så leit!

Vi er så klare for tur og sitter på Gardermoen, ute i god tid, men første fly er forsinka, så den litt knappe overgangen i München er blitt veldig, veldig knapp. Det skal ikke være lett det her.

Men takk for gode ønsker, jeg regner med at så mange gode tanker må bidra positivt. Jeg har opplevd en gang og gå ut av ett fly og inn på et annet på nabogaten, så vi kan jo ha flaks. Hvis ikke blir det vel en ordning lell.
Postet 10-07-22 kl 17:43 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Krysser fingrene for at det ordner seg, Nenne.
Postet 10-07-22 kl 18:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Adrienne, så unødvendig!
Postet 10-07-22 kl 23:01 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Adrienne: Så utrolig ubehagelig! Og kjipt
Postet 11-07-22 kl 07:44 av him him er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Adrienne: har dere anmeldt det?

Vi satser på at andre forsøk på å få Ville hjem fra Nordnorge lykkes, etter at flyet ble innstilt onsdag (ikke pga streik, men pga manglende besetning hos Widerøe). Hun var ikke veldig lei seg, siden hun fikk noen dager ekstra hos besteforeldrene (og vi fikk dekket den nye og dyrere flybilletten uten problemer).
Postet 11-07-22 kl 09:07 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Adrienne, så innmari kjipt. Er flagget i behold slik at det kan henges opp med tau el? Det gjorde vi i år, har alt for stort flagg mht flaggstang til veranda. Bandet det opp med hyssing.
Postet 11-07-22 kl 09:40 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi kom frem i går, men ikke bagasjen.
Postet 11-07-22 kl 18:22 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no