Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 30-09-22 kl 07:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Mams sin avatar
Hjemmekontor i dag frem til urnenedsettelse av urnen til broren min. Han skal ligge i samme grav som mamma og pappa. På mamma sin side, da han var hennes sønn. Men pappa var alltid som en pappa for han og en del av livet til bruttern fra han var 6 år.
Postet 30-09-22 kl 08:52 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor, med nok å gjøre siden vi har startet interimrevisjon samtidig som vi gjør klar for månedsavslutning og den ordentlige revisjonen.

Jeg har hatt en uke som ble litt for travel, og er sliten nok til å synes at det er kjipt at mannen også jobber hjemme i dag. Helst ville jeg vært helt alene og ikke trengt å forholde meg til noen andre de neste timene.
Postet 30-09-22 kl 08:53 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oi, kondolerer, Mams. Det høres trist og vondt ut.

Fredag og snart helg. Tror det blir en relativt rolig dag på jobben. Den er ihvertfall ikke fullbooket med møter.
I ettermiddag har jeg bestilt meg en frisørtime, det skal bli godt kjenner jeg. Usikker på hvor mye av lengden jeg skal klippe av, men kjenner at jeg trenger å få bort litt hår.
Postet 30-09-22 kl 08:55 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Mams

Jeg har hjemmekontor i dag. Det er etterlengtet. Jeg skal absolutt jobbe, men også nyte stille stue etter en uke som har vært veldig full av mennesker og aktivitet.

Rolig helg foran oss også
Postet 30-09-22 kl 09:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
, Mams.

Jeg har to møter og en prostata før jeg skal til tannlegen en gang etter lunsj. Og så er det helg
Postet 30-09-22 kl 09:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Mams

Begravelse her i dag, har tatt helt fri. Må gå og stryke klær til M og skal vaske bilen om litt. Tror det blir en tur på polet også, trenger nok et glass vin eller to i kveld.
Postet 30-09-22 kl 09:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mams og millact.

På kontoret. Amputert i begge ender.
Postet 30-09-22 kl 10:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på Mams og Millact.
Postet 30-09-22 kl 11:27 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Takk! Har vært en tur på polet og nå har jeg skrevet noen setninger på en lapp i tilfelle jeg tør og klarer å si noe på minnesamværet etterpå. Vi får se. Det har vært fire lange måneder med sykdom først, så det blir på en måte godt å avslutte det kapitlet.
Postet 30-09-22 kl 13:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært på jobb på formiddagen og fått gjort mye. Nå har jeg akkurat nerda i 30 minutter med foreleseren på studiet mitt i enerom, om planen min for muntligeksamen. Jeg skal snakke om en spesifikk endring som er i ferd med å skje i bodødialekten, og det traff visst midt i det han har skrevet doktoravhandling om, så vi ble litt ivrige, gitt.
Postet 30-09-22 kl 14:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no