Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 20-09-22 kl 07:51 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 34

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
I natt har jeg sovet godt, og jeg er klar for en viktig arbeidsdag. Hvis ting går som jeg håper i dag, så er alt klart for en stor leveranse om kort tid. Det er morsomt med prosjekter det er litt blæst om, men jeg gruer meg litt til å idiotforklares (ikke alle kommer til å være like fornøyde med resultatene jeg legger frem).

Resten av denne uka er alle mine "wingmen" på en svær konferanse i Tyskland, så jeg blir veldig alene på jobb. Av en eller annen grunn har jeg nesten utelukkende menn i prosjektene mine nå, selv om det er masse damer som jobber hos oss. Ja, ja. Vi får tro at det er tilfeldig.
Postet 20-09-22 kl 08:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sovet litt bedre og hater ikke livet fullt så mye i dag. Det er likevel litt for mye å ta tak i, så jeg er ikke ved godt mot heller.
Postet 20-09-22 kl 09:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Krysser fingrene for at ting går som du håper i dag, Tjorven.
Jeg sitter på fjernkontoret og erger meg over internpolitikk og interne drakamper.
Jobber med en analyse som er et politisk minefelt, så jeg må passe på å dobbeltsjekke og trippelsjekke tallene mine før jeg leverer noe fra meg.
Postet 20-09-22 kl 09:11 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har rett og slett tatt meg en hjemmekontordag i dag for å kunne sitte ute i lunsjen. Siste dag med husmannssommer i dag i følge værmeldinga og jeg nyter det!
Postet 20-09-22 kl 09:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Det virker nesten som om vinteren er kommet her. Måtte ha på både lue og hansker da jeg var ute og gikk tur med hunden i morges. På kontoret, tidlig nok til at det var enkelt å kapre et kontor.
Postet 20-09-22 kl 09:18 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det var is på frontruten i dag……, jeg VIL IKKE!!!!!
Ellers blir det jo nydelig vær i dag. Lurer på å trosse et tåpelig kne og ta en fjelltur. Blir ikke bedre om jeg sitter i ro heller.
Postet 20-09-22 kl 09:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Praktisk spørsmål: Vet noen hvor jeg finner sklisikker badematte?
Postet 20-09-22 kl 09:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nydelig frisk høstmorgen i dag og da blir jeg i så godt humør.



Masse å gjøre, men også en relativt åpen dag til å gjøre det på så det skal gå greit. Og jeg tror at jeg skal unne meg en tur ut i det fine været i lunsjen.



Av små gleder her i livet har jeg oppdaget at jeg kan etterlate ting i garderoben til treningsrommet på jobb. Så i dag har jeg med håndkle og såper som skal få stå igjen og det vil forhåpentligvis gjøre det litt enklere å huske på å trene når jeg må bære mindre.
Postet 20-09-22 kl 09:47 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Var oppe midt på natten for å ta fly til hovedstaden. Nå blomstrer jeg på Gardermoen siden det er signalfeil på toglinjen. Satser på flytoget går og jeg får presset meg inn der.
Postet 20-09-22 kl 09:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Blondie, ser at de har på Jysk, Elkjøp og faktisk på apotek også.

Jeg er fortsatt sykmeldt noen uker til, så her skjer det ikke så mye. Skal ut og gå tur, da. #rehabilitering.
Postet 20-09-22 kl 10:02 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ja, men er de ordentlig sklisikre de på Jysk? Det er til min benskjøre mor, som ramler og ramler på hardt badegulv.
Postet 20-09-22 kl 10:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det vet jeg ikke, jeg bare googlet. Ville kanskje prøvd en baderomsforretning for å være sikker på kvalitet?
Postet 20-09-22 kl 10:10 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har bursdag!
Postet 20-09-22 kl 10:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Hurra for Toffen.
Postet 20-09-22 kl 10:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Tofft!
Postet 20-09-22 kl 10:58 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Toffskij!

Jeg har tilbragt første del av dagen med å skrive tilsvar til NAV. Saken har pågått i evigheter, og jeg er fed up! Jeg har sååå rett, og de har nå bevisbyrden.
Postet 20-09-22 kl 11:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Toffskij! Håper dagen byr på god mat og drikke, kake og fest og alt som er moro!
Postet 20-09-22 kl 11:44 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Maner meg opp til å ringe kirkeverge/graver (eller hva det nå er) for å få til tid og sted for urnenedesettelse. Broren min sin.
Vi har valgt å droppe prest til det.

Lurer litt på når jeg skal slutteå være oppgitt/sint på bruttern for at han kastet bort livet sitt som han gjorde. At når han fikk hjelp av kommunen til å kjøpe leilighet så kjøpte han leilighet, men fortsatte med stoff. Tankene er nok litt ekstra der i dag, siden jeg fikk melding fra Kartverket om at de har tinglyst ny eier på leiligheten.
Postet 20-09-22 kl 12:27 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Hipp hurra for Toffen!
Postet 20-09-22 kl 13:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Takk takk! Jeg blir nok aldri for gammel til å synes det er gøy med bursdag – pakker på senga (med utenlandsstudenten inne på facetime) og restaurant i kveld (Grezzo). What's not to like?
Postet 20-09-22 kl 13:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har kafevakt og steiker vafler som en gal. 5 familiepakninger and counting.
Postet 20-09-22 kl 13:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hipp hurra for Toffskij! Litta kake som matcher jubilanten:

Postet 20-09-22 kl 13:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hvem er det som spiser vaflene, Stompa? Er det de streikende lærerne?

Gratulerer med dagen, Toffskij!
Postet 20-09-22 kl 13:49 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det var kaka si!
Postet 20-09-22 kl 13:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jepp, Input, har vakt i streikekafeen. Er en klubb som har kviss her nå, så da ble det ekstremt trøkk.
Postet 20-09-22 kl 13:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har aldri streiket, jeg trodde man skulle sitte utenfor arbeidsplassen med skilt.
Postet 20-09-22 kl 13:57 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg har en arbeidsuke i Oslo. Går til og fra jobb langs Akerselva og nikoser meg med folk, bygninger og små historier av alt jeg opplever langs veien.
Postet 20-09-22 kl 14:23 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det er absolutt del av det, Input. Men det skjer masse anna også. På skolen min er vi 90+ i streik, og alle sitter ikke utenfor skolen samtidig. Alle har noe de må gjøre hver dag, da.
Postet 20-09-22 kl 14:55 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Toffskij.

Jeg har fått gjennomgått oppgaven min så da kan jeg levere. Begynt på nr.2 i et annet fag.
Postet 20-09-22 kl 15:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
til mams. Ikke rart at det blir mange tanker.
Postet 20-09-22 kl 15:23 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer med dagen, Toffskij!

Ukas andre og siste kontordag er snart over. Lite planer i dag, håper at jeg kan nyte sola litt før den blir byttet ut med regn.
Postet 20-09-22 kl 15:23 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Gratulerer med dagen, Toffskij!

Jeg har hatt altfor mange møter i dag, det er sjelden kost heldigvis. Planer om garnhandel og hallvakt etter jobb (= legge opp nytt prosjekt ).
Postet 20-09-22 kl 16:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen Toffen!
Postet 20-09-22 kl 18:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Toffskij! Nyt kvelden på restaurant.
Postet 20-09-22 kl 19:39 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no