Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 26-07-22 kl 09:54 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Det føles litt som at høsten kom tidlig i år altså. Vått og grått.
Meg og mannen hadde oss en liten shoppingrunde i går til hytta. Fikk kjøpt beis til dragerne i taket, de kommer ikke ferdigbeiset, så de må vi ta selv.
Samt dyner og puter til alle sengene, og noe småting. Pengene flyr fort altså.
Postet 26-07-22 kl 09:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg stod og ventet på bussen tidligere, og tenkte at hadde det ikke vært så grønt på trærne, så lignet det mistenkelig på da jeg stod og ventet på bussen i oktober eller februar
Men jeg har hørt at det skal slutte å regne i morgen.
Postet 26-07-22 kl 10:05 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Når man ankommer sin Airbnb destinasjon sent (rett før midnatt) og kodelåsen ikke fungerer, alle hoteller i nærheten er fulle, og man har med en på tretten og en på ti år.

Vi endte opp på hotell litt over førti minutter unna og et par tusen fattigere i tillegg til styret.

Vi har fått feil kode til døra, er forklaringen.
Postet 26-07-22 kl 10:22 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Pappalille, det er jo helt krise! Minner litt, men ikke helt, på da vi kom med bilen full av varer vi skulle sette på lager som var bestilt og betalt, og så var lagerboksen stappfull av noen andre sine varer. Håper dere får noe kompensasjon for styret.
Postet 26-07-22 kl 10:24 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Syklet til jobb i dag, og angret på at jeg ikke tok på hansker. Men i morgen, da skal solen titte frem.
Postet 26-07-22 kl 10:42 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Pappalille: Isj! Det er surt!

Her: Siste uka før ferie ... Den sleper seg av sted ... (Det ER veldig greit å få tid til forefallende ting og rydde, men gysla spennende er det ikke)
Postet 26-07-22 kl 10:52 av him him er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Pappalille, så kjipt! Dere må i det minste få kompensert pengene, men styr og tapt søvn er vanskeligere å erstatte..

Vi har noen dager nær en fantastisk sandstrand. I går var det nydelig strandvær også. I dag er nok været mer "rusle til byen og spise is". Deilig det også! Og nydelig å være i et land der pengene rekker mye lenger enn hjemme.
Postet 26-07-22 kl 10:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Dag to etter ferie, og mye å ta igjen som vanlig.

Har hatt 2 fantastiske uker på Kypros, hadde ikke lyst å reise hjem. Hadde egen villa med eget basseng og nøøøøt det til fulle hver time av de 14 dagene.

Hadde noen dager hjemme, og så en tur på fjellet i helga før 3 uker plutselig var over...

Og nå - regn, regn, regn. Ser heldigvis ut til at det blir litt bedre i morgen og noen dager fremover.
Postet 26-07-22 kl 11:07 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg kjeder meg sånn at nå har jeg bestemt meg for å ta noen turorienteringsposter sjøl om det regner. Liker ikke å gå i marka her når det er vått fordi det er ganske bratt mange steder, men nå får det bare være.
Postet 26-07-22 kl 12:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg jobber. Hmf.
Postet 26-07-22 kl 12:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har harryhandlet i Tyskland på grensa til Danmark. Det var faktisk enda mer harry enn på svenskegrensa.
Postet 26-07-22 kl 14:47 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no