Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 28-09-20 kl 08:08 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar

En uke igjen, så er det høstferie.

Spent på hvor mange elever som kommer på skolen i dag, halve skolen + er avhengig av buss.
Postet 28-09-20 kl 08:23 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Her er det hjemmeskole både på VGS eleven og 7.klassingen grunnet busstreiken.
Jeg skal inn på kontoret for et par møter i dag, men tror ikke hjemmeskoleopplegget for noen av dem er så veldig krevende.
Postet 28-09-20 kl 08:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har også en vgs elev som er hjemme. Ingen hjemmeundervisning, men de får jobbe med oppgaver på egenhånd. Ingen fravær. Jeg syns det er trist at det nok en gang skal gå utover ungdommene som satt hjemme med ulike kvalitet på undervisningen i vår.
Postet 28-09-20 kl 08:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
80 % av ungene på vår skole er avhengig av buss, så det blir nok mye trafikk på skoleområdet i dag. Har heldigvis mannen hjemme som kan bidra med å skysse unger.

Ellers synes jeg det er bittelitt hardt å starte på en ny uke, men det er fint vær da!
Postet 28-09-20 kl 08:44 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg har egentlig skoledag i dag, men skal starte dagen på kontoret for å ta igjen noen timer jeg jobbet på skolen når jeg egentlig skulle vært på kontoret.

Ellers så kommer mamma hjem i ettermiddag det blir fint. At jeg har lovet å sette sprøyter på henne vet jeg ikke hvor fint blir.
Postet 28-09-20 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hjemmekontor frem til klokka ti, fysisk undervisning etterpå. Teams har gått varm i helgen, for to av klassene har innlevering på oppgave i dag. De er gode på argumenter når de spør om utsettelse.
Postet 28-09-20 kl 08:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen!

Litt hodepine i dag, men det får bare være for det er fortsatt en del å gjøre i produksjonen. Så ut med seg!
Postet 28-09-20 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Her er det også hjemmeskole. Tror det gjelder de fleste videregående skolene i området. Ikke lett å komme seg på skolen uten buss
Jeg er trøtt, men fikk da i det minste gjort ferdig min del av et stort tilbud i går.
Postet 28-09-20 kl 09:04 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det høstferie, men ikke for meg, for jeg har stått opp tidlig for å skrive ferdig en av de ørti tingene som har deadline denne uka (rekker ikke alle, for å si det sånn!).
Postet 28-09-20 kl 09:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Mye å gjøre. Men jeg har behagelig sofa, god kaffe og tente stearinlys. Klager ikke så alt for mye.
Postet 28-09-20 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen!

Jeg har høstferie, og kombinert med at jeg er utstrakt b-menneske så burde jeg sovet nå. Nuvel, valpen ville ikke sove lenge, og joben ville ikke la meg være i fred.

Vi skal reise opp på hytte på fjellet i dag, og akkurat nå kjennes det greit at den ikke har wifi, for da kan jeg sette igjen jobb-pcn hjemme med god samvittighet.
Postet 28-09-20 kl 09:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Straks månedsavslutning, snart overgang til nytt regnskapssystem hvor ting ennå ikke er på stell, og Ville skal få regulering i dag. Da passer det skikkelig fint at mannen brått måtte til en kunde halvannen times kjøring unna.
Postet 28-09-20 kl 09:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Høstferie her, men det har kun betydning for yngstemor, som til gjengjeld skal på x antall svømmetreninger i løpet av uken. Jeg og studentdatter er i karantene til og med i morgen, pga. at en person på et arrangement vi var på forrige helg fikk symptomer og testet positiv 2 dager senere. Blæh! Heldigvis var arrangementet prikkfritt gjennomført ift smittevern, og ingen andre som var der har testet positivt til nå. Men litt nervepirrende å vente på testresultatet må jeg si.
Postet 28-09-20 kl 09:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Høstferie, hvilket vil si at mannen har hjemmekontor, ungene skriker og herjer og river nesten ned huset, to skal etter hvert slepes med på SFO, så jeg får unna noe vurderingsarbeid, og den siste skal spille Fortnite til han ikke klarer å føre en normal samtale om noe som helst annet. Jeg er sliten og mistenker at jeg ikke kommer til å orke SFO-kampen i morgen, så da blir det vel Minecraft-kontor for de to yngste. Har noe planer om peis og kakao seinere i uka, men trur ikke det blir mye fred og ro, akkurat. Kjenner litt på nå at det er over to år siden vi hadde barnevakt over natta.
Postet 28-09-20 kl 10:05 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Hjemmekontor her, høstferie på kidsa. De sover.

Tipper kontorkontor på tirsdag og onsdag, og så litt høstferie på meg og. Skal ingenting, bare ut i skogen kanskje. Håper på padlevær også.
Postet 28-09-20 kl 10:55 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Skal egentlig ha fri i dag, men sitter i telefonkø for å sjekke noe jobbrelatert... Håper jeg klarer å komme med ut til den siste dagen med strålende høstvær.
Postet 28-09-20 kl 11:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Ikkje høstferie før neste veke, det skal bli litt godt. Her er vgs eleven heime pga busstreik, dei to andre må eg nok leike taxi for, denne veka.
Postet 28-09-20 kl 13:18 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har møter hele dagen og har "løpt" fra et til et annet hele formiddagen. Nå et lite pusterom før neste maraton.
Postet 28-09-20 kl 13:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ikke høstferie før neste uke, men jeg har uansett ikke ferie.
Jeg er sliten og merker jeg bare puster helt helt øverst.
Postet 28-09-20 kl 14:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er også høstferien i uke 41. Jeg skal ha en feriedag og litt avspasering og litt hjemme kontor de tre arbeidsdagene Storesøster er hjemme. Det skal bli veldig hyggelig.
Postet 28-09-20 kl 16:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no