Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 01-08-20 kl 10:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 5

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Det er sol og badevær på Nordmøre. Skal straks til bygdas badested og muligens ut i båt etterpå.
Postet 01-08-20 kl 12:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Nok en fin sommerdag her. I går sydde jeg duk i stedet for å løpe etter at husvasken var unnagjort, så da blir det løpetur nå snart. Må bare la kaffen sige litt så det ikke skvulper.

I kveld skal jeg på sail in-konsert med Leif Ove Andsnes.
Postet 01-08-20 kl 12:49 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Shortsdag nr. 3. Det nærmer seg sommerferierekkord for i år. Ingen konkrete planer for dagen, men mulig vi tar med hengekøyene ut i skogen for overnatting.
Postet 01-08-20 kl 14:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sol! Har gjort minst mulig, hatt hyggelig besøk og nytt utesofa. Snart grill. Makser kos de siste feriedagene!
Postet 01-08-20 kl 17:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fantastisk sommervær på formiddagen. Jeg benyttet det til litt soling og fjelltur. Nå er det begynt å dryppe. Bedre enn ingen sommer.
Postet 01-08-20 kl 19:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no