Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 21-09-21 kl 08:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Føler meg endelig helt frisk, etter å ha ligget med forkjølelse i en ukes tid.
Postet 21-09-21 kl 08:35 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen!
Treningstøy på og klar for tur om en liten stund.
Ellers så står tannlegetime med jentungen og foreldremøte på ungdomsskolen på planen i dag.
Postet 21-09-21 kl 08:48 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Klar for ny jobbdyst.

I kveld skal jeg ingen steder, så lurer på å ta frem preppergenet mitt, og lage klar kjøttkakemiddag til neste dag. Da har jeg nemlig ikke tid til å lage middag. Og slik går nu dagan ...
Postet 21-09-21 kl 09:00 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har en på skolen og en hjemme tror jeg. Han følte seg ikke helt i form.
Postet 21-09-21 kl 09:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Når jeg endelig greier å legge meg i rimelig tid våkner jeg før klokka fem. Trøtt er jeg uansett.
Postet 21-09-21 kl 09:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da håper jeg at dose 2 vaksina (ikke Covid) til guttungen er flytta for siste gang.
Postet 21-09-21 kl 10:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg synes egentlig det er ganske deilig med høstkjølige morgener og varme på innendørs. Lenge siden sist.
Postet 21-09-21 kl 10:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg og valpen er alene hjemme i dag, da mannen er på kontoret, stille og rolig når ingen driver å roper på loftet.
Postet 21-09-21 kl 10:31 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Videregåendeeleven våknet 0740 og vekket resten av huset, heldigvis. Alle er påkledd, fikk spist og har med seg matpakke og alle rakk skole. Dårlig start, men men.
Postet 21-09-21 kl 11:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her ryr det inn med meldinger om karantene blant Vg1- og Vg2-elevene. Vanskelig å holde oversikt nå. Stille blant Vg3-elevene, som stort sett ble fullvaksinert i løpet av de første par skoleukene.

Vi har mye smitte i byen for tida, men håper det snur snart. Veksten startet to-tre uker etter at den begynte sørpå, så kommunelegen håper at vi også snur snart, med tilsvarende forsinkelse.
Postet 21-09-21 kl 11:12 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Den mest svosjete tirsdagen på lenge. Handlelister og møter før vi skal oppsøke byens lengste vaksinekø for den yngste tenåringen.
Postet 21-09-21 kl 11:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg kom meg ut på tur i dag også.
Beklager for mye tur mas her i det siste, men ser ut som at det er det som gjør at jeg kommer meg ut på det jeg håper snart å kunne kalle den daglige runden min.
Postet 21-09-21 kl 11:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hjemmekontor i kaldt hus i dag. Avtale med vaskefirma i ettermiddag, forhåpentligvis blir prisanslaget til å leve med. Vi.Må.Ha.Vaskehjelp!
Postet 21-09-21 kl 12:35 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Den følelsen når det er så lenge siden konsert billettene ble kjøpt at du ikke husker hvem du skal på konsert sammen med. Begynner liksom å få troen på at vi skal komme oss til Oslo på konsert i november så vi må kanskje ordne med hotell og fly, men greit å vite om det bare er meg og mannen eller om det var flere som skulle være med.
Postet 21-09-21 kl 15:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no