Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 05-09-21 kl 09:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Sliten i kroppen etter sauleting igår, men det var en vakker dag ute. Idag er det fotball på planen. Cup for mini og seriekamp for junior. Mannen syklet Steinkjer- Namsos igår så han kommer nok hjems kveldinga. Det var forresten frost på bakken da vi startet dagen for å lete sau igår. Er ikke klar for vinter kjenner jeg!!
Postet 05-09-21 kl 10:01 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Orker snart ikke mer av denne teite kroppen.
Postet 05-09-21 kl 10:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Vi har fortsatt sommertemperaturer, Vixen. Måtte det vare litt lenger.
Postet 05-09-21 kl 11:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg tok på meg en ekstra dugnadsvakt i dag. Og dugnadsansvarlig var nesten på gråten da jeg møtte opp (tror hun ikke helt trodde vi hadde avtalt). Så da er det håndball. Ironisk nok er verken hennes eller min sønn funnet verdig å være på laget denne helgen (heltoppet lag, med spillere fra aldersklassen under). Hvis vi vinner kampen i dag er vi kvalifisert for Bringserien.
Postet 05-09-21 kl 11:29 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Frokost og kaffe inntatt. Jeg har lest meg opp på mønster til et strikkeprosjekt jeg kjøpte i går. Nybegynner som jeg er, så steg pulsen en del. Men det er vel bare å børje från børjan, og puste med magen. Tror kanskje jeg må ta meg en fjelltur først...Siste dag med bra vær på en stund.
Postet 05-09-21 kl 11:40 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Søndag!

Jeg var ute og luftet meg i går med god mat og vin, men dro hjem tidlig. Mannen ble igjen og hadde visst ikke vært hjemme før i grålysningen. Verden begynner virkelig å våkne til liv igjen!

I dag blir det en rolig dag med bare litt jobbing. Hunden er klar for ordentlig skogstur i finværet. Jeg vurderer om jeg skal prøve å mase med meg et barn eller bare gå selv. Den her crispy høstlufta er så herlig!
Postet 05-09-21 kl 11:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Som jeg lurte på hva slags ting sauleting var!

Søndag uten andre planer enn klesvask. Det er fint.
Postet 05-09-21 kl 11:48 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Jeg venter på eldste, så vi kan spise frokost sammen. Mannen er på hytta med en kompis, og yngste og en kompis - de har crosser-weekend.

Litt frivilligjobbing må til i dag også, og så er det tur og søndagsmiddag, forhåpentligvis med alle samlet.
Postet 05-09-21 kl 11:50 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da er laget kvalifisert til Bring. Men kjipt å se ansiktene til de to spillerne som satt på tribunen og som min ikke var tatt ut (3 spillere fikk ikke spille noe). De tok ikke del i gleden. De så bare triste ut. Min var ikke på kampen.
Postet 05-09-21 kl 14:11 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Sånt er bare trist, Blånn.
Postet 05-09-21 kl 14:21 av star star er aktiv nå
Gammel
Fryktelig trist, Blånn!

Vi har vært på tur ved sjøen. Litt vind, men fortsatt nydelig vær.
Postet 05-09-21 kl 15:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hvor gamle er de nå, Blånn? Er ikke disse spillerne ganske store?
Postet 05-09-21 kl 16:17 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
De er 16 og på mange måter helt greit å toppe laget. Meb, de hentet inn flere fra årskullet under, mens våre fikk beskjed om at de var reserver. Men hentet i stedet inn en ny fra årskullet under da det ble bytter (totalt 5 spillere fra -06 ble hentet inn, mens 3 -05 ikke fikk spille). Og igjen, det er en toppet turnering. De må bare huske på videre at tre gutter var utelatt.
Postet 05-09-21 kl 16:26 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Med andre ord, de har ikke klart å bygge laget godt nok enda til at disse tre guttene klarer å føle at de er en del av det som skjedde i helgen.
Postet 05-09-21 kl 16:28 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg skjønner at det føles kjipt altså, men når de er så store er det sånn idretten er også. De beste yngre får spille opp. Andre blir benka. Surt, men realistisk. Min syns det er blodig urettferdig at 07-ere spiller på 1. laget og får spille opp, mens hun er på 2. laget, men vet også at det er sånn det er. Nå spiller de for å vinne, på godt og vondt.
Postet 05-09-21 kl 16:30 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Ah. Da skjønner jeg bedre, Blånn. Og ja da har de en sosial jobb å gjøre
Postet 05-09-21 kl 16:36 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no