Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 30-08-21 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Mannen lappet dekk for meg i helgen, så da er det sykling igjen. I nydelig, litt crispy sensommervær.

Nå er det kaffe, mailsjekk, og så rett ut i produksjonen.
Postet 30-08-21 kl 08:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Skulle vært på hjemmekontor, men det går ikke når laderen ligger på jobb. Nå skal jeg bare vente til rushet har lagt seg, så jeg slipper å kjøre i kø.
Postet 30-08-21 kl 09:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Omvendt av tink- jeg skulle vært på kontor men har fått forkjøla 9-åring. Regner med å få gjort litt likevel, lettere enn da hun var syk 2-åring.
Postet 30-08-21 kl 09:16 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Guttungen skal på skolen i dag.
Og så er vi begge spent på hvor lenge det varer.

Jeg ryddet i 2 av toppskapene i stua i går kveld. Gikk an del i søpla gitt.
Postet 30-08-21 kl 09:22 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Morgen. Dessverre helt uten kvitring.

Jeg har sovet helt spektakulært dårlig i natt og er litt på felgen allerede ved starten av uken.

Det passer dårlig at kontorkollega er borte, så jeg skal helst være positiv veileder for to studenter. Heldigvis flinke og selvdrevne og hyggelige.
Postet 30-08-21 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
En til som har sovet eksepsjonelt dårlig. Alltid en god start på en travel uke, det.

Nå skal jeg straks kjøre noen barn på skoleekspedisjon. DET er ihvertfall en hyggelig start på dagen.
Postet 30-08-21 kl 09:35 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God mandagsmorgen! Kvitrer ikke så veldig, men har sovet godt, og er på plass på kontoret. Moderat trafikk, og kontoret er befolket med hele tre personer inkl. meg selv. Men jeg fryktet at jeg ble alene her i dag, så alt er en bonus ut over det. Nuvel, blir vel en grei nok uke, til tross for hallvakt på svømmetrening i morgen. Det er en svett fornøyelse!
Postet 30-08-21 kl 09:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Vaksinebivirkninger har sluppet kroppen min, så jeg er på plass på hjemmekontoret.
Har vært ganske travelt de første to timene, la oss håpe at dagen fortsetter slik for da er mandagen plutselig over.
Postet 30-08-21 kl 09:58 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Medium kvitring her – jeg sitter på hjemmekontoret og skal gjøre noen temmelig konkrete tekniske ting, så jeg håper jeg får til å være litt effektiv.
Postet 30-08-21 kl 10:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Note to self: trafikken er ikke mindre om man forlater heimen kl. 8 i stedet for kl. 7.10.Funderer skrekkelig på hvor den løse laderen min kan være, lå visst ikke på kontoret heller (her har man dog dockingstasjon).
Postet 30-08-21 kl 10:16 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Lite kvitring her også. Men det blir nok en grei dag likevel tenker jeg.
Postet 30-08-21 kl 10:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er trøtt og ganske umotivert, men det er fordi helga har vært så inderlig fin. Det er jo ikke det verste.
Postet 30-08-21 kl 10:21 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har time på sykehuset kl 10 og sitter hjemme og blomstrer mens jeg venter. Må vel hive meg på sykkelen om 10-12 minutter, så jeg har god tid til registrering. :fordelen med småby:
Postet 30-08-21 kl 10:27 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Melder meg blant de med dårlig søvn og lite kvitring. Det er tunge tak for tiden. Nuvel, snart dagens første møte hvor jeg må prøve å fremstå litt peppy og sånn.
Postet 30-08-21 kl 10:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Klemmer til dere som har sovet dårlig!

Jeg kvitrer ikke, men knitrer kanskje litt (yngstemann på 9 trodde fuglene knitret helt til i sommer).
Har herjet med én stygg planke på fasaden hele helgen, og gleder meg til å komme hjem, så jeg kan male over elendigheten.
Postet 30-08-21 kl 10:44 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg har for en gangs skyld sovet ganske godt, men jeg vet godt hvordan det er å sove dårlig, så dere har min medfølelse.

Foreløpig en dag uten sol her, håper det lysner etter hvert.

Gleder meg til dattera kommer hjem noen dager for å ta vaksine, hun kommer i morgen kveld.
Postet 30-08-21 kl 10:50 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
To timer søvn. Våkna i minstemanns seng. Trenger kaffe og sjokolade, men har sju timer undervisning og et møte. Hvis jeg husker hva jeg heter og hvilken dag det er klokka fire i dag, skal jeg være glad.
Postet 30-08-21 kl 11:34 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Er i samme båt Matilda. Har i tillegg undervisning helt til 19, det føles ekstremt lenge nå. Og kan ikke spise ordentlig sjokolade heller.
Postet 30-08-21 kl 12:43 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har sovet helt greit, men sliter med å komme igang med noe fornuftig, og har svart ut absolutt alle mail, så jeg vurderer å avspasere resten av dagen og ta med hundene på tur i skogen.
Postet 30-08-21 kl 13:09 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Jeg er også i klubben sovet litt dårlig/lite i natt. Noe av det skyldes lakenskrekk og noe av det at det hørtes ut som noen ble slått/slo seg utenfor et sted og jeg våknet av lydene. Fant ikke ut hvem og helt hvor, og gikk ikke for å undersøke (gikk ned og låste ytterdøra, da). Kan fort ha vært nabosønnen og han er en smule ustabil.
Postet 30-08-21 kl 13:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg kvitrer heller ikke, tror jeg knirker.
Er faktisk på vei på jobbreise, ut av landet. Dette er helt usedvanlig eksotisk. Følte meg ekstremt urutinert da jeg pakket i går. Klarte likevel å pakke for bare håndbagasje. Litt sitter i fingrene enda.
Postet 30-08-21 kl 14:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
På tross av veldig lite søvn har jeg faktisk hatt en ganske effektiv arbeidsdag. Så jeg er ganske fornøyd med meg selv. Jeg har til og med klart å rydde i en del gammel epost, sånn at jeg har klart å få oversikt over noen ting som kommer fremover.

Jeg skal prøve meg på litt forsiktig trening også og håpe at det hjelper til med en bedre natt i natt.
Postet 30-08-21 kl 14:40 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Oups, terroralarmen gikk av på skolen. Vi vet ikke hva som utløste den, for den kan bare utløses på rektors kontor og på forkontoret. Og rektor hadde gått for dagen. Jeg fikk stoppet den og gitt beskjed til alle over høytaleranlegget. Puh. Fikk opp pulsen litt, da.
Postet 30-08-21 kl 15:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er på vei hjem fra jobb etter å ha kost meg med å definere målgruppe, kulturuttrykk, og obligatorisk spesifikasjonsfelt på begge felt, på godt over hundre avlyste arrangement. I tillegg til gjennomsnittsinntekt basert på guestimates på crew calls.

Veldig rørende at Kulturrådet anser et riggfirma som kompetanse på showprogrammering og ticketing, og jeg håper de setter stor pris på mine definisjoner av feks Gojira, André Rieu, Celine Dion, Hans Zimmer og Punk in Drublic.
Postet 31-08-21 kl 01:37 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no