Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 20-08-21 kl 08:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Lønningsdag! Spise-på-restaurant-dag!

Men først jobb, og så to eller tre møter for frivilligjobben. Til arbeid! :svosj:
Postet 20-08-21 kl 08:53 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter og gjør meg klar for dose 2.

Det er jo spennende hvilke bivirkninger jeg får. Mange blir jo ordentlig sjabre etter dose 2 med Moderna, men mannen min tok sin dose 2 tidligere i uka og gjentok å være øm i armen. Ømmere enn sist gang, men aldri i nærheten av å være syk. (Han ville ikke spille golf, og da tenker jeg egentlig at det er ganske alvorlig. )

Ellers ser jeg frem til helg. Selv om det innebærer å vokte over 16-åring som har begynt på ny skole i sentrum og er i overkant sosial med nye venner. Men jeg unner henne dette altså.
Postet 20-08-21 kl 09:10 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
På kontoret en tidlig morgentime. Du verden! Det er egentlig litt fint å være her igjen.

Nesten helg og i morgen skal jeg på fest! Bursdag for ei venninne som har hatt bursdag i sommerferien. Det blir gøy!
Postet 20-08-21 kl 09:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Jeg skal ut med jobben i kveld for aller første gang! Det er snart 2 år siden jeg startet i ny jobb, og endelig ser det ut som ting begynner å normalisere seg!
Postet 20-08-21 kl 09:18 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg fikk dose 2 på onsdag, og ble litt sjaber utover dagen i går, men i dag er jeg nesten 100 % igjen. Mannen var kun litt øm i armen, samme som etter 1. dose. Vi fikk Pfizer begge gangene.
Postet 20-08-21 kl 09:25 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen, det er fredag!

"Kranglet" med mannen i sikkert 5 minutter i dag om at det virkelig var fredag, han påstod hardnakket at det var torsdag.
Er det noe jeg vet så er det når det er fredag, og iallefall i første uken tilbake på jobb.
Postet 20-08-21 kl 09:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fredag! Jeg er nyklipt og nystripet og føler meg smashing. Har kommet meg på jobb og venter må på at Websak skal åpne seg. Det tar sin tid, gitt. Skal ekspederer et brev og skrive det ut så jeg i tillegg kan sende det rekommandert. Og i dette tempoet blir det eneste arbeidsoppgave i dag.
Postet 20-08-21 kl 09:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag. Og fniser litt av Frøy og mannen.

Jeg har en travel dag på jobb, men siden solen skinner og det står en ferdigpakket sekk på kontoret sånn at jeg kan gå rett på toget til fjelltur kl. 16.30 så er jeg ganske fornøyd.
Postet 20-08-21 kl 09:51 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Studenten er avlevert på skolen, jeg har skravletime straks. Deretter en meget kort arbeidsdag.
Postet 20-08-21 kl 09:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Wow, Blå! Jeg er unnelig på pakket sekk og utsikter til fjelltur. Vi skal ha overnattingsbesøk av halvannetåring i helga, det blir spennende. Ungen er heldigvis tillitsfull, knusbedårende og spiser alt.
Postet 20-08-21 kl 09:56 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På hjemmekontor og får dose 2 senere i dag. Jei! Og så teller jeg ned timene til vi skal hente lille valpen vår i morra, bare 26 timer igjen.
Postet 20-08-21 kl 10:18 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Valp, Martis?

Jeg er på kontoret og er fornøyd med det, hadde så deilig tur med hesten i går at det skal mer til enn en litta pandemi for å ødelegge humøret mitt i dag. (Eller, vi får se da. )
Postet 20-08-21 kl 10:26 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Fredag er bra! Dagens håndverker er han som monterer overskapene på kjøkkenet, noe som kan gi håp om litt mindre kaos og mulighet til å pakke opp mange flere kasser. Det er mannen som holder fortet der, jeg er faktisk på kontoret og rydder opp i problemene til ymse studenter. Og så blir det kort dag, siden jeg skal følge 18-åringen til vaksinering kl. 13.40. Da blir vi tre fullvaksinerte i familien!
Postet 20-08-21 kl 10:44 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har lært 27 navn på 90 minutter. Jeg måtte jobbe litt med å ikke være sånn ekkel-Hermione, da læreren som hadde neste økt ba elevene skrive seg nye navnelapper som synes fra kateteret. (De har allerede navn klistret på pultene.) Beit det i meg og forlot rommet. :flink:
Postet 20-08-21 kl 11:37 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Snart avreise på fjelltur her også. Norges høyeste fjell, i strålende sol, det bare må bli bra!
Postet 20-08-21 kl 12:10 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
En liten dvergpuddel, Maverick.
Postet 20-08-21 kl 12:24 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Matilda Så flink du var!

Jeg strever med å holde de 3 sist ansatte LISene sine navn fra hverandre, for de er alle dobbeltnavn med ulike kombinasjoner av de samme fire navnene
Uff, denne uken har vært et koselig, men litt utmattende sammensurium av jobb, bursdag og syke skravlete barn.
Postet 20-08-21 kl 12:40 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Så unnelig på den turen, Timar!

Nærmer seg helg. Forhåpentligvis blir det fint vær. Da blir det en lokal fjelltur, og så strikke ferdig arm nummer to på min første egenstrikkede genser noensinne. Så skal jeg kanskje tøffe meg med å kjøpe garn til en vest, også til meg selv.
Postet 20-08-21 kl 13:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God fredag folkens! Nyt fjellturene, er det fra Juvass Timar?

Jeg skal spise sushi og drikke vin, sove lenge, vaske klær, øve, trene, spise grillmat, mer vin, mer søvn, kanskje litt sol? Nå blir det helt fantastisk med helg!
Postet 20-08-21 kl 14:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vi holder på med oppussing av kjelleren, så her skal det ryddes, kastes, selges og gis vekk. Kjeeeeedelig arbeid, men det blir bra til slutt. Vi har alt for mange ting - det er hevet over enhver tvil. Denne uka har vi gitt bort bøker, leker, klær, DVD filmer, og solgt drone, spinningsykkel og Apple dingser.
Postet 20-08-21 kl 14:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er på kontoret for første dag denne uken, med kjole og greier. Møtetett dag, men det siste ble betydelig kortere enn planlagt, så nå fikk jeg plutselig god tid. Hvis bare konsentrasjonen melder seg nå, har jeg nok å ta fatt på. Gjesp.
Postet 20-08-21 kl 14:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har husmordag i dag, med rydding og gressklipping på lista. I morgen har jeg lunsjavtale med en venn i byen, det blir så bra!
Postet 20-08-21 kl 14:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no