Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 30-06-20 kl 09:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret. Bare i dag igjen, så er det helg, eller jeg læreravspaserer sånn egentlig.
Postet 30-06-20 kl 09:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg fikk skrapt ut restene i kaffeboksen i morges, det var tilløp til panikk under hendelsen. Nå har jeg litt koffein innabords før jeg skal haste avgårde på en liten mini-f med kjæresten.
Postet 30-06-20 kl 09:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Har dratt på kontoret i dag. Det er godt mulig jeg blir her nå frem til det er ferie, jeg skal jobbe ut neste uke. Det er jo et stykke frem, men forandring fryder, som kjent.
Postet 30-06-20 kl 09:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Postet 30-06-20 kl 09:49 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Følger eldste til tannlegen, grusomt tidlig i følge eldste. .
Så er det rett hjem og hjemmekontoret.
Postet 30-06-20 kl 09:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg fryyyyyser! Veldig uvant følelse etter den varmen som har vært. Sitter i nesten tom leilighet og lengter etter et pledd...
Postet 30-06-20 kl 10:04 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lurer på hvor vått det blir i dag. Kommer meg på jobb. Blir vesentlig kortere dag i dag enn i går. Og i dag er det fysio. Klipte ut en bukse i går og har planer om å sy den i dag.
Postet 30-06-20 kl 10:11 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på hjemmekontoret, og har jobbet noen timer allerede. Snart skal jeg en tur til byen for å gi blod. Det er en grei avveksling i arbeidsdagen. Normalt sett er blodbanken en zip-line-tur unna (faktisk praktisk gjennomførbart, men ikke helt reelt), men nå tar det litt mer tid med t-bane og en del gåing.

Utover arbeid er det få planer for dagen. Været er bare sånn middels, så det blir i hvert fall ikke noe bading.
Postet 30-06-20 kl 10:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Meg og mannen skulle ha reist til Spania i dag. Ungdommene skulle komme etter på lørdag.
Postet 30-06-20 kl 10:19 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På hjemmekontoret, ungene sover fortsatt. Sånn går nu dagan.
Postet 30-06-20 kl 10:24 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Ferdig trent, nå venter noen timer med diverse arbeid og møte. Bare 4 dager til F.

God tur Blondie.
007: Spania høres helt fantastisk ut nå, men vente ja.
Postet 30-06-20 kl 10:56 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skulle holdt innlegg på en skikkelig svær konferanse i Chicago i dag. Jeg skal visst ikke det allikevel.
Postet 30-06-20 kl 11:00 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg skulle vært i Billund i dag. Jaja, til neste år, får vi håpe.
Postet 30-06-20 kl 11:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Klemmer på 007. Det er IKKE gøy å miste en fin ferie, selv om man skjønner alt sånn logisk og fornuftsmessig og alt.
Postet 30-06-20 kl 15:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no