Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 27-06-20 kl 11:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Nyter frokost på verandaen, skal ut og løpe snart. Full rulle her for tida; Frøkna er hjemme og har med ei venninne.
Postet 27-06-20 kl 11:22 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg skal ut og kjøpe bursdagsgave til pappa og se om jeg finner et gulvteppe til å ha under spisebordet. Jeg er så fornøyd med stua mi etter at jeg fikk ny sofa.
Postet 27-06-20 kl 12:09 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er fremdeles på fjellet, nå i dag er det litt mindre hett enn tidligere. Blir godt å komme unna klegg og knott, men ellers er det veldig fint her. Late, fine dager.
Postet 27-06-20 kl 12:11 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Varmen gjør meg døsig, sovnet rett etter midnatt i går og sov til nesten 11 i dag. Mannen skal hjelpe sine foreldre i hagen deres, vi andre skal bare sose rundt. Får se om vi drar på en eller annen strand, men regner med det er veldig mange som også tenker den tanken.
Postet 27-06-20 kl 12:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Kaffe i sjøkanten.
Postet 27-06-20 kl 12:30 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har ingen planer for dagen, men noe må vi jo finne på. Knerten har proklamert at han har lyst på is. Det må vi kunne klare å løse.

Det blir ikke like varmt i morgen, så da tenker jeg vi kan begynne å bevege oss igjen. Nå er det mye sløving.
Postet 27-06-20 kl 12:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Her dingles det i en hengekøye. Ei venninne og jeg fant et nydelig sted ved sjøen i går kveld. Ungene lekte så fint og la seg pent etter hvert, og vi fikk nyte solnedgangen og vin til langt på natt. Og så våknet jeg tilfeldigvis akkurat da sola sto opp, og fikk med meg en helt nydelig soloppgang før jeg sov videre.
Postet 27-06-20 kl 13:37 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hengekøye dingling ved sjøen her også. Er så fantastisk deilig
Postet 27-06-20 kl 13:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg maler, og det er så kjedelig!
Postet 27-06-20 kl 14:10 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vi startet effektivt i dag, og var på gjenvinningsstasjonen ti minutter før den åpnet. Dermed var vi bare nr tre i køen, da vi kjørte ut sto det 12 biler i kø, og det var fullt inne.

I ettermiddag setter Ville og jeg kursen mot Sørlandet, med innlagt overnatting underveis. Gleder meg til ferie, selv om det bare blir noen dager i denne omgang.
Postet 27-06-20 kl 14:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg prøver å rydde litt her hjemme. Så langt gått ut med papirsøppel, flyttet posene med glass og metall-søppel fra gangen til bilen og gått ut med oppsamlet vanlig søppel (det settes i gangen og der blir det stående ). Innimellom det har jeg gjort feriens eneste booking så lang - via ferrata i Loen. Til uka skal vi være på hytta som mamma eier deler av ved Vestfoldkysten. Så nå har vi i det minste to planer.
Postet 27-06-20 kl 14:38 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg er ferdig med å male, heldigvis. Har tatt rekkverket på verandaen (hvitt), utvendig og innvendig, vegger og tak (mørkegrått) og gulvet (lys grått) Når vi får opp møblene og blomster blir det så fiiint!
Postet 27-06-20 kl 16:25 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sløver på en strand i Bergen i minst 100 grader. Jeg har badet. Jepp. Det gjør jeg ikke i Norge hvert år. Minstebarnet har med seg noen venninner.
Postet 27-06-20 kl 16:30 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no