Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 22-11-22 kl 07:36 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Albertine sin avatar
God morgen. Jeg har så mye å gjøre i dag at jeg ikke aner hvor jeg skal begynne. Så jeg kan såvisst ikke henge her.
Postet 22-11-22 kl 08:13 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar

Nok en dag med ting som skjer i arbeidstiden, nå er det utviklingssamtale på skolen. Dermed starter dagen på hjemmekontor, noe som egentlig er hyggelig.
Postet 22-11-22 kl 08:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Vi fikk mer snø i natt, men ikke 50 cm slik NRK meldte. Leverte bilen på dekkskift i går etter jobb, så da blir det gåtur til jobb i dag. Ser fint ut ute.
Postet 22-11-22 kl 08:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Hjemmedag med tre unger som pusler på kjøkkenet og er på vei ut. Har tent lys og er klar for en rolig dag.
Postet 22-11-22 kl 08:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen! Jeg stod opp kvart på fire og er nå ved bagasjebåndet i Amsterdam og håper på det beste. Kurset begynner kl.9.
Postet 22-11-22 kl 08:46 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God utenlandskursing, Appelsin! På kontorer, klar for dagens første kaffe, og 3 lange arbeidsdager. Aner muligheten for å korte noe ned på fredag.
Postet 22-11-22 kl 08:58 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg har med yngste på jobb i dag, arbeidslivsfag.

Formen er bedre, men ikke bra. Den runda her er seig, altså. :en av mange på koronastatistikken:
Postet 22-11-22 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Litt hjemmejobb før bussing til div kontoroppdrag. Stort personlig mål i dag om å komme meg på trening i løpet av kvelden.
Postet 22-11-22 kl 09:06 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God tur, Appelsin!
Jeg starter dagen med hjemmekontor og online frokostseminar. Det er lenge mellom hver hjemmekontormulighet, så nyter det skikkelig.
Ute laver det ned tett i tett. Nesten litt julstemning her nå.
Postet 22-11-22 kl 09:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Julestemning her også, fin, men kald gåtur til jobb. Outlook synker seg enda, så dette kan bli en lang dag. Godt jeg har fp og musikk i mellomtiden.
Postet 22-11-22 kl 09:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det kommet en del snø i natt, så mannen har startet dagen med måking. Han er en helt!

Jeg har hjemmekontor fordi jeg skal ta litt fri midt på dagen for å se grundig på et lokale jeg regner med vi skal leie til neste års sølvbryllupsfeiring. Sølvbryllup! Da er vi gamle da.
Postet 22-11-22 kl 10:08 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Er såvidt det er hvitt på bakken.
Time hos kiropraktor i dag så håper han kan få fiksa ryggen min.
Postet 22-11-22 kl 10:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Primrose sin avatar
Her er det også hjemmekontor, i godt selskap av kleenex. Den iskalde nordavinden har tatt litt knekken på bihulene mine. Jammen greit at vi kan hjemmekontor nå så slipper jeg å ta egenmelding.
Postet 22-11-22 kl 10:14 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg har Sove med stor S. Så mykje meir er det ikkje å seie om dagen foreløpig.
Postet 22-11-22 kl 11:49 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no