Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 21-09-22 kl 08:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Morn morn. I dag ble det jobbefrokost på hjemmekontoret. Dagens forelesning er enda ikke helt ferdig, 165 minutter igjen til den skal holdes fysisk på campus. Pytt pytt, ferske tanker er de beste.
Postet 21-09-22 kl 08:26 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Hjemmekontor resten av uka, og sånn passe inspirert. Skal bli greit når resten av familien er ute av huset - noe som ikke er mer enn 10 minutter til eller noe sånt.

Har våknet "1000" ganger i natt, både av snorking, frysing og gud vet hva.
Postet 21-09-22 kl 08:59 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Lykke til med forelesningen, Heilo.
God bedring, Sissel.

Første frostnatt her nå. Rim på gresset, og bare 1 grad da jeg kjørte til jobb i dag. Ikke helt klar for vinter enda kjenner jeg.
Postet 21-09-22 kl 09:09 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på legekontoret og venter på innslipp. Jeg håper at det finnes noe som kan gjøres med hørselen min, for de siste månedene har det blitt mye verre.

Ellers gikk gårsdagen veldig bra. Så nå har jeg tre «produksjonsdager» foran meg. Det er bra, for jeg føler at jeg er på etterskudd.
Postet 21-09-22 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Føles som om det blir en lang dag.
Postet 21-09-22 kl 09:19 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg kom på jobb til hyggelig tilbakemelding i dag, det var sårt tiltrengt. Det var null grader og mørkt da jeg sto opp, det er jeg ikke helt mentalt klar for. Må finne frem ull i dag, tror jeg.
Postet 21-09-22 kl 09:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra at gårsdagen var vellykket Tjorven.


Jeg er på kontoret og nå merker vi virkelig at det tetter seg litt til i det aktivitetsbaserte. Vi har blitt litt flere. I tillegg var jo de vurderingene som ble gjort om hvor mye folk var på kontoret basert på at folk deltok mye på møter. Men det var en vurdering som ble gjort før pandemien og før så mange møter ble digitale og så mye reising ble avlyst. Jeg kom kl. 8.18 i dag og da var det allerede ganske fullt på de stedene jeg kunne tenke meg å sitte. Det blir i hvert fall et insentiv til å komme seg tidlig på jobb.



Ellers har jeg mye å gjøre, men en rolig ettermiddag i hagen foran meg og det er jo alltid en glede.
Postet 21-09-22 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. dagen startet tidlig med morgenfly for heldagsmøte i annen by.
Postet 21-09-22 kl 09:56 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg glemte et møte. Men ikke savnet slik at noen hentet meg visst. Bytte tidspkt og dag på faste ting funker dårlig for hukommelsen. Særlig når man ikke åpner mailen før etter møtet har begynt.
Postet 21-09-22 kl 10:17 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Er det ikke snodig hvordan man hentes inn et kvarter for seint til dagens aller første legetime? Men jeg har lest om arbeidsbelastningen til fastlegene og klaget ikke. Ørene mine er undersøkt, og det er ikke noe åpenbart galt med dem, så nå er jeg henvist til øre/nese/hals. Ja, ja. Det var et steg nærmere.
Postet 21-09-22 kl 10:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Min fastlege har telefontid før første time, så for meg er det helt vanlig.
Postet 21-09-22 kl 10:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Jeg er så lei av å streike. Men rekker i hvert fall manuellterapeuttimer da, det hadde vært vanskelig i en vanlig hverdag. Men vil være sammen med «barna mine». Nå!!!
Postet 21-09-22 kl 10:55 av oslo78 oslo78 er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
I dag har jeg opplevde en særdeles punktlig rørlegger. Han kom 07.45 som avtalt og fikk sjekket det han skulle. Jeg var på jobb 08.10. Ikke verst start på dagen. Jeg leste til og med jobb-epost til morgenkaffen, så de ti minuttene har jeg jobbet inn.

Ellers falt en liten jobb-bombe ned på pulten min i dag, som snur opp-ned på en masse ting som er planlagt. Når blir det armer og bein her!
Postet 21-09-22 kl 11:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg håper det var min rørleggerlærling-sønn, Nenne.
Postet 21-09-22 kl 12:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Tjorven - det har jeg også opplevd en del ganger. Gjerne kombinert med at jeg ser legen komme på jobb fem minutter etter at timen skulle begynt.
Postet 21-09-22 kl 12:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sitat:
Jeg håper det var min rørleggerlærling-sønn, Nenne.
Hvis han er svensk i 30-årene, så var det nok det.
Postet 21-09-22 kl 13:18 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Close enough.
Postet 21-09-22 kl 13:33 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
I dag har jeg vært på pauserommet i lunsjpausen og snakket løst og fast med kollegaer i en halv time. Det var deilig å føle at jeg hadde tid til å sette meg ned.
Postet 21-09-22 kl 14:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no