Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 19-07-22 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Morn! Jeg syter og klager for meg selv, for jeg har en farang fra en annen verden, som begynte lørdag kveld, og som jeg trodde var over i går. Vel, nei, det var den IKKE. Så nå går det i te med sukker, og etterhvert må jeg vel få i meg litt salter også - jeg kan umulig være noe annet enn dehydrert nå. Og vi som skulle på båttur i morgen, med nydelig lånt båt fra svoger!
Postet 19-07-22 kl 10:17 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God bedring Eia.

Feriestemning her, hjemmeuke før det blir 2 uker på farten. Idag venter kvalitetstid med kjæresten og en løpetur. Glad streiken er over, jeg skal ikke ut å fly, men for alle som skal.

En fin dag til alle.
Postet 19-07-22 kl 10:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Aj, stakkars Eia! Håper du får i deg litt etter hvert, man blir jo så utrolig tom av sånne runder.

Hjemmekontor: check. Resten av familien skal ta en liten Sverigetur i dag, og de har lovd å kjøpe med smågodt og te til meg. Da er jeg fornøyd!
Postet 19-07-22 kl 10:32 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God bedring, Eia! Det der er fryktelig, altså. Jeg ser i krystallkulen min at det snur i dag.
Tid for en getaway noen dager. Første pitstop er en natt hos foreldrene mine, deretter fortsetter vi sørover. Har bestilt 3 netter på hotell, også tar vi det derfra ut fra værmeldingene. Tenåringen gleder seg. Fordelen med å ha lagt lave forventninger til ferien, er at de blir positivt overrasket over det meste .
Og jeg gleder meg med de som nå kommer seg på ferie med sas igjen. Det er dere vel unt!
Postet 19-07-22 kl 10:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
All mulig sympati Eia!! Jeg har hatt det slik i helga og det var helt jævlig. Kjøpte sånne tabletter på apotek for væskebalansen. Magen har definitivt vært det verste for meg og koronaen min minner mye mer om farrang fra helvete enn forkjølelse. God bedring!

Her begynner jeg å se litt lysere på livet og planlegger frokost og kanskje jeg skal prøve meg på litt kaffe for første gang siden før helga. Satser ellers på at formen holder til husarbeid.
Postet 19-07-22 kl 10:40 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sitter på biblioteket og prøver å overbevise meg om at jeg må jobbe. Det er nok å ta fatt i, det er sikkert, men det var denne feriemodusen, da.
Postet 19-07-22 kl 10:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Plan for dagen er en tur til Alnes fyr, Ålesund og muligens Moa. Alle er oppe, bilene har nok strøm og vi suser snart i vei.
Postet 19-07-22 kl 11:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, Eia!

Er litt feriemodus-aktig liv på min arbeidsstasjon også..
Postet 19-07-22 kl 11:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
God bedring Eia og Vixen.

Nyter ferie, sol og sommer. Ungdommen sover enda, jaja.
Postet 19-07-22 kl 11:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Danmark, feriemodus, varmt og nær strand. I dag skal det bades og lates og soses og lages noe mat når det lir på.

Har leid Airbnb-hus med paradis for hunden kort vei til København og Køge. Helt perfekt!

Skuldrene driver og senker seg.
Postet 19-07-22 kl 12:07 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God bedring, Eia og Vixen!

Her er det hjemmeferie, takk til SAS. Enn så lenge går det fint. Digg å stå opp å nyte kaffekoppen uten så mye vi MÅ.

Det er spådd strålende sol og varmt, så vi får finne oss et fin badestrand. Er det noen som vet om det er smekkfullt på badeplassene nå?
Postet 19-07-22 kl 12:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg jobber. Saaaaaakte.
Postet 19-07-22 kl 13:38 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Eia.

Vi sløver.
Postet 19-07-22 kl 14:03 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er på dag to på turen oppover vestlandet. I går kjørte vi gjennom 42 tuneller og tok tre ferger. I dag er vi foreløpig på 11 tuneller og skal straks ombord i ferge nummer 2.
Postet 19-07-22 kl 14:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Feriemodus! Sol og basseng, og ungdommene sitter inne og gamer. De vil helst bade på kvelden.
Postet 19-07-22 kl 14:48 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no