Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 14-07-22 kl 09:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
8,7 grader og tunge tåkeskyer. Værsyk, jeg?
God morgen, forresten. Har kaffe i smekker mummikopp da, og ingen planer for dagen, annet enn trening i kveld.
Postet 14-07-22 kl 09:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra våte Vestland. Været fikk meg inn på den lokale intersporten for å kjøpe meg ny skalljakke. Medlemskupp, så det er tips til flere av dere dersom noen trenger beskyttelse mot været.
Postet 14-07-22 kl 10:29 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Nest siste før f.
Bare 5 i dag.
Mest lyst til å hive i meg et arsenal av smertestillende og krype under dyna. Skjønner ikke hvorfor jeg har så vondt.
Postet 14-07-22 kl 10:32 av star star er ikke aktiv
Gammel
God morgen fra varme Stockholm. Båttur i dag og et par butikker. Livet er bra!
Postet 14-07-22 kl 10:55 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Jeg har begge ungene hjemme; de kom i går! Frøkna ble et døgn forsinka fordi hun opprinnelig hadde SAS-billett, men vi kjøpte ny med Norwegian allerede for ei uke siden, og da var det mye rimeligere å vente en dag ekstra.

De blir bare hjemme til hhv tirsdag og torsdag, og det er selvsagt drittvær, men vi får nå kost oss sammen, og de rekker å møte venner også.
Postet 14-07-22 kl 11:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Så deilig, millact!

Her er alt som vanlig, hjemmekontor og ti grader og regn. Ungene har snudd døgnet helt, så det er temmelig fredelig her på formiddagene.
Postet 14-07-22 kl 11:13 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor her også, i hvert fall inntil videre. Slett ikke verst vær i Oslo, men etter to uker på Sicilia, er det skikkelig eksotisk å faktisk være litt kald på tærne.
Postet 14-07-22 kl 11:28 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jobb her. Heldigvis tar jeg ferie i morgen igjen. Skal snart kjøre 2-3 mil for å delta på jobbintervjuer, så er denne dagen gått også.
Postet 14-07-22 kl 11:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Ny dag, nye kanselleringer og ombookinger. Storesøster har nå omsider fått en hel utreise, ikke bare del to, som erstatning for den kansellerte. Den går da dessverre før den ev. SAS-flyvningen som er plan A, i stedet for etter, som opprinnelig plan B hadde. Hun kommer vel både ned og opp igjen, sånn eller slik, men dette tar mye tid av ferien altså.
Postet 14-07-22 kl 11:46 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Nest siste dag før ferie og det er helt greit at det er dårlig vær mens jeg er på jobb. Satser på litt flere lyspunkt værmessig fra neste uke.
Postet 14-07-22 kl 11:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Været er helt krise som det har vært hele sommeren egentlig. Akkurat nå er jeg glad til for jeg ligger på kjølig soverom og hører på regnet med litt feber. Mer pes med korona dersom det hadde vært tretti pluss liksom. Gutta og mannen stikker til Østlandet på søndag og blir der i ti dager. Lei av regn og innetid så de bruker mannens ferie på reise. Skjønner de godt.
Postet 14-07-22 kl 13:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Rettelse, hun har fortsatt bare flyvning to og tre, men mangler en og fire.
Postet 14-07-22 kl 19:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no