Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 28-06-21 kl 08:44 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 33

Kommentarer

Gammel
Serafin sin avatar
Tredje dag på sandvolleyball-skole i dag. Jeg blir vel sittende tre timer oppi der i dag også. *ler* Får heklet endel på teppet mitt da.

Første dagen tok det en time før hun greide å være med, men i går heiv hun seg med fra starten av, så det er kjempebra.

Storebror er til mormor disse dagene, for at jeg skal kunne følge Lillesøster, så i ettermiddag benytter vi sjansen og drar ut og spiser, bare jeg og kjæresten. Det har vi ikke gjort på 1 år eller noe.
Vi har jo aldri barnefri.

Lillesøster får besøk av bestis, som også er med på sandvolleyball, men de tar noen timers pauser mellom slutten kl 1230 og når kjæresten kommer fra jobb, Lillesøster er så sliten etter en dag på banen, at hun trenger litt avslapping.

Så får de spaghetti bolognese i det vi drar, også er de lovt grilling av marsmallows på bålpanna når vi kommer hjem.
Bonusgutten får sannsynligvis servert sin middag i kjellerstua, hvis han ikke vil spise med jentene.
Postet 28-06-21 kl 08:49 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Ny uke, nye muligheter og alt det der.

Jeg har en jentunge som sover i telt på terrassen og hun kommer nok ikke til å våkne på en stund. Mann og gutt er på vei til jobb de måtte bare en tur på sykehuset for noen blodprøver av guttungen som skal sendes til Danmark.

Jeg skal vist også jobbe litt her på hjemmekontoret, men begynner å bli litt vel klar for F, men det er det jo tre uker igjen til så det var nok litt tidlig.
Postet 28-06-21 kl 08:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Siste arbeidsuke før F, og i dag skal jeg få første vaksinedose.

Kjenner at kroppen var i bevegelse i helgen. Det er ikke bare bare å sette gjerdestolper i ulendt terreng ... :støl:
Postet 28-06-21 kl 09:07 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Trøtt i trynet, men på plass på jobb. Skal knekkes i ettermiddag.
Postet 28-06-21 kl 09:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tre uker igjen til F her og, men da kommer søsteren på besøk, hun kjøpte flybilletter i går.
Postet 28-06-21 kl 09:20 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
En uke til F her, men det er kun en uke. Er også på jobb, helt OK.
Postet 28-06-21 kl 09:23 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Oppe i otta for å ringe tannlegen, men det ga meg i hvert fall time i dag for å fikse den digre fyllinga som falt ut på lørdag. Spent på om tanna kan reddes. Jeg har ikke vondt eller ising i det hele tatt, men både kjenner og ser at det er veldig lite tann igjen å feste ny fylling i. Dommen kommer kl. 10.45.
Postet 28-06-21 kl 09:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fremdeles en god stund til F. Og nå har jeg det ikke lenger like travelt på jobb.

Ungene kom hjem i går kveld etter en uke hos bestefar i nord. Godt å få dem hjem, men det har vært veldig deilig å fredelig hjemme. Avbrekk er ikke så verst.
Postet 28-06-21 kl 09:29 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
5 arbeidsdager igjen til F.
Og den i dag blir nok ganske avkortet da jeg må kjøre minstemann til reguleringstannlege og skal selv en tur til legen etterpå.
Postet 28-06-21 kl 09:43 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! To uker til F (som blir kort pga. flytting og norsk pga. korona), men i dag og i morgen er i hvert fall de siste dagene med sensurbunker, det er da noe.
Postet 28-06-21 kl 10:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
To uker til F, ett barn på sommerjobb, to barn på sommerskole og bare ett møte foran meg! Ja og nevnte jeg at jeg har bursdag?
Postet 28-06-21 kl 10:51 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen, Palmen!
Postet 28-06-21 kl 10:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer så mye med dagen Palmen!
Postet 28-06-21 kl 10:59 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Takk Tjorven! Er VELDIG klar over at jeg fisker etter oppmerksomhet altså, men bursdag er noe av det beste jeg vet!
Postet 28-06-21 kl 10:59 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Takk, Frøy!
Postet 28-06-21 kl 11:00 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Palmen! Du fortjener da oppmerksomhet.
Postet 28-06-21 kl 11:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Gratulerer med dagen!
Postet 28-06-21 kl 11:09 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Palmen!

To uker til F. her også, men jeg lurer på å ta en fridag fredag denne uka hvis været blir så strålende som meldt nå. Vi skal ha bursdagsfeiring her til helgen av oss julijenter, så litt baking og ordning på fredag kan passe, samt å kose seg med fint vær da. Vi får se.

Minstemann er reist på miniferie med venner og ha gleda seg alldeles hemningsløst. Små gleder nå altså.
Postet 28-06-21 kl 11:10 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra, hurra for Palmen! Bursdag er gøy!
Postet 28-06-21 kl 11:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Palmen! (Jeg er også glad i oppmerksomhet når jeg har bursdag, det må være lov).

Jeg har rukket frisørtime, lunsjhandling og å plukke ned rasistpropaganda rundt jobben (håper russen fortsetter å overdøve SIAN med musikk), så nå skal jeg jobbe litt før det er lunsj.
Postet 28-06-21 kl 11:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Gratulerer med dagen, Palmen!
Postet 28-06-21 kl 11:55 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer så mye med Palme-dagen!!

Jeg er trøttesen trøtt i dag, sover skikkelig dårlig for tiden. Varmt soverom, mann snorker, fugler bråker. Nuvel, ser ut til at jobbmessig er det nokså mye roligere denne uken, på møtefronten i det minste. Har en ungdom hos besteforeldre i vest, dit drar mellomste også i morgen, mens eldste bor hjemme og jobber på den lokale dyreklinikken. Studentmannen har sommerjobb. I ettermiddag skal vi hente seng som mellomste har kjøpt og få buksert den opp i leiligheten der hun skal flytte inn. Snart kun en hjemmeboende ungdom!
Postet 28-06-21 kl 12:01 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Palmen!

Da er første vaksinedose satt. Mon om vi rekker ned til Venezia før utstillingen til mannen er tatt ned?
Postet 28-06-21 kl 12:02 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Palmen!

Jeg venter på tilbakemelding fra en bilselger og er utålmodig. Vil ha avklaring NÅ!

Postet 28-06-21 kl 12:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer til Palmen!

Jeg har 2 uker med jobb før F, men skal avspasere en dag og reise vekk i helga, så dette blir ei kort uke. Godt med noen rolige uker med mindre møter og kaos enn det har vært de siste månedene.
Postet 28-06-21 kl 13:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hurra for Palmen

På kontoret, men det er lite å gjøre akkurat nå, så mulig jeg snart tar hjemmekontor. Skal ha 1 uke ferie/avspasering neste uke, så jobbe noen uker før jeg tar 3 uker ferie.
Postet 28-06-21 kl 13:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Gratulerer med palmedag
Postet 28-06-21 kl 13:49 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Palmen!

Her er det F. Mannen har hjemmekontor og er litt muggen for at jeg sover for lenge. Nå har jeg i alle fall lagd lunsj til ungene og satt dem i gang med legobygging og eventyrpodcast, så jeg fikk rydde kjøkkenet i fred. Trur de har gått lei nå, akkurat når putene i hagesofaen er på plass …
Postet 28-06-21 kl 14:42 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Palmen.
Postet 28-06-21 kl 15:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har gjort en god star på TDF. Bedre enn 110. plass i går.
Postet 28-06-21 kl 16:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Tusen takk
Postet 28-06-21 kl 18:10 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagen Palmen.
Postet 28-06-21 kl 19:59 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Gratulerer med dagen Palmen, og hvordan gikk det med tanna Stompa? Skjedde noe lignende med meg for et par år tilbake men tanna berga.
Postet 29-06-21 kl 00:19 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no