Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 07-05-21 kl 09:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontorkontoret og har høstet latter fra direktøren (på teams). Vi skal i et viktig møte etterpå, og hun lurte på om jeg hadde lagt inn noe mer materiale denne gangen siden vi hadde fått mer tid. Jeg svarte at "nei, denne gangen satser jeg heller på å trekke pusten mellom hvert lysark". Hun syntes det hørtes ut som en fornuftig prioritering.




Og det er fredag. Og sol.
Postet 07-05-21 kl 09:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Bra plan!

Jeg skal få unna en oppgave i dag som jeg har utsatt alt for lenge. Den er vanskelig! Og jeg vet ikke hvor jeg skal starte! Og derfor har jeg selvfølgelig gjort det eneste fornuftige; jeg har utsatt. Nå MÅ jeg for jeg skal presentere en løsning på mandag. Jadda!
Postet 07-05-21 kl 09:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Trekke pusten kan være lurt.

Jeg jobber som et svin og håper på bedre tider mens jeg hører på Metallica.
Postet 07-05-21 kl 09:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Tjorven. Siden jeg organiserer ganske mange møter der andre skal presentere så setter jeg stor pris på de som forholder seg til tiden, så det høres bra ut.

Og lykke til Nenne.

Jeg er på kontorkontor. Jeg skal ut og spise med venninner etterpå og har skjørt og småsko og føler meg fin og fornøyd. Og så har jeg for en gangs skyld bare akkurat passe nok å gjøre og kan kose meg med kontordagen.
Postet 07-05-21 kl 09:48 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Sooool og fint vær!

Overkommelig med arbeid som må gjøres, så forhåpentligvis er det bare å cruise inn til helg.

Mannen skal bort i helga, så det blir bare meg og guttene hjemme. Skal bli deilig det.
Postet 07-05-21 kl 09:53 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Sol og fint vær her også! Men jeg er i eksamensinnspurt og må trøkke ut ca. 1000 ord før klokka tolv. Hoi!
Postet 07-05-21 kl 10:05 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Sol og fredag!

Ut og spise Blå, høres vidunderlig ut, nyt i fulle drag!! Her skal mannen lese til eksamen i helgen, jeg skal sikkert bevege meg litt, planlegge, handle inn til og lage god mat, på polet før alle skal dit før langhelg neste helg. Jaja, sånn går no dagan. Sentrene har åpnet alle butikker, men har liksom handlet en masse på nett i det siste, så bør nok av den grunn også la være å gå på en smell i fysisk butikk nå.
Postet 07-05-21 kl 10:22 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har startet dagen med en løpegåtur i sola!

En vesentlig bedre start på dagen i går. Da måtte jeg backtracke alle bevegelser for å finne igjen bortevekk-mobilen. Jeg fant den til slutt under noen aviser i pappkontaineren.
Postet 07-05-21 kl 11:13 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Har vært i møter frem til nå så denne dagen kommer til å gå fort.

Jentungen har endelig klart å bestemme seg for hvilken bunad hun vil ha, og kunne i går stolt fortelle til bestemor at det var lik hennes hun ønsker seg. Da bestemor løp på loftet og hentet ferdig brodert bunad til henne, hun hadde håpet på at hun ville velge den og brodert den i skjul.
Postet 07-05-21 kl 11:27 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Herlighet Frøy, tenkt å bare ha en ferdigsydd bunad for hånden. Super overraskelse for jentungen da. Hva slags bunad er det?
Postet 07-05-21 kl 11:46 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det var jaggu litt av en overraskelse, Frøy!

Fint vær, men ikke særlig varmt. Pollensesongen for yngste eksploderer nå, så spent på formen når jeg kommer hjem.
Postet 07-05-21 kl 12:24 av star star er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Åh Frøy, så fantastisk!!
Postet 07-05-21 kl 12:30 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er denne, Rogalandsbunad med Løland mønster fra Husfliden, også er håpet at hun skal passe skjorten til faren som også hadde bunad når han var konfirmant, han er liten men skjorten skal være sydd så stor at vi håper at det går

Postet 07-05-21 kl 12:49 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Oppdatert 07-05-21 kl 12:57 av Frøy
Gammel
vixen sin avatar
Så fin den er!! Og så søt en historie
Postet 07-05-21 kl 13:26 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Fin bunad. Datteren min valgte svart Frafjord bunad. Selv har jeg dessverre ikke bunad.
Postet 07-05-21 kl 14:39 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har Karen drakt selv, men for jentungen sin del vil hun nå ha samme bunad som oldemor, bestemor, tante og kusine og det er svigermor som har brodert og montert alle så det er litt stort. Så jeg så en tåre i øyenkroken i svigermor i går når hun endelig fikk vise frem hva hun har holdt på med.
Postet 07-05-21 kl 14:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Wow, for en snill bestemor!!
Postet 07-05-21 kl 16:02 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg har kjøpt sko!

Imponert over svigermoren din, Frøy! For en innsats!

Bunad er skikkelig stas, synes jeg. Jeg gleder meg til å ha min på meg på 17. mai, og heldigvis har jeg gått opp noen koronakilo, så da passer den bedre nå enn den gjorde i fjor.
Postet 07-05-21 kl 16:44 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Lekker bunad, Frøy! Heldig datter.
Postet 07-05-21 kl 18:58 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no