Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 05-07-22 kl 09:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Nest siste tirsdag før f.
Vi hoppa høyt i sofaen da lynet slo ned like bak blokka i går.
Postet 05-07-22 kl 09:40 av star star er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Lat morra på Kielferga. Vi har spist frokostbuffet, jeg er ferdig pakka, Frøkna har litt jobb å gjøre der. Hun hadde litt av sitt i bagen min som hun må pakke i sitt eget nå, pluss at hun har litt flasker med diverse å få med seg.
Postet 05-07-22 kl 10:14 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er ellers VELDIG spent på om jeg kommer hjem til kaos eller om kjøkkenmontøren har fått den nye kjøkkenbenken ++ på plass. Har ikke gått så greit som jeg hadde håpa på, dessverre, og det er begrensa hvor mye jeg klarer å følge opp fra utlandet. Det skulle egentlig være gjort før jeg dro, men så var jeg grei og sa at han kunne utsette noen dager da han blei forsinka på en anna jobb, så lenge han var ferdig til jeg kom hjem. Angrer på det nå.
Postet 05-07-22 kl 10:17 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Krysser fingrene for at alt er ordna mens du har vært borte, Stompa!

Jeg har en rolig alenedag på hjemmekontor, jobber meg gjennom lista over ting som skal være ferdig før jeg starter ferien.
Postet 05-07-22 kl 10:52 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Fått skjøteledningen min tilbake, så eg håpar på opplett vær ei lita stund, så eg får pussa ned bordet.
Postet 05-07-22 kl 11:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi er på Partille. Første kamp spilt og tapt. Akkurat nå har laget 6 spillere som er helt skadefrie/friske, og tre som spiller litt, en ble skadet i kampen og en spiller ikke på grunn av skade. Blir mye spilletid, da.
Postet 05-07-22 kl 11:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er hjemme, pusler litt i hagen før vi skal til noen venner i kveld. Rolige julidager.
Postet 05-07-22 kl 12:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fortsatt på jobb, utrolig mye å gjøre med lange kvelder, men to uker ferie fra helgen av.
Postet 05-07-22 kl 12:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Basseng i dag, og noen deilige rykter om regn på fredag Gryende bekymret for om vi kommer oss hjem, men det vil vel vise seg..
Postet 05-07-22 kl 13:05 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Lang dag. Har vært og sett den nye leiligheta til Herremannen og kjæresten på Bjerke, og en tur på Ikea for å teste madrasser. Har også vært på Munchmuseet og kjøpt et brillehus; har et fra før og det er så bra at jeg ville ha et til til solbrillene.

Nå sitter jeg på OSL og venter på flyet, som dessverre ikke går før 21.30. Er i hvert fall rolig her siden så mye er kansellert.
Postet 05-07-22 kl 19:17 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
God tur hjem, Stompa.

Neste uke er vi på OSL, håper i alle fall det.
Postet 05-07-22 kl 19:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God tur hjem, Stompa.

Spist enkel middag og nå er jeg kvalm. Artig.
Postet 05-07-22 kl 19:52 av star star er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Vi er på strandferie, og hittil i juli har jeg gått 57000 skritt. Late dager ass.
Postet 05-07-22 kl 22:58 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no