Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 27-07-21 kl 08:58 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag setter vi kursen hjemover. Etter forhandlinger skal vi spise frokost kl. 9 (mannen vil kl. 8, resten av oss kl. 10.
Postet 27-07-21 kl 09:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Vi hadde glemt EU kontroll på bilen i dag, så dagens planer erstattes av ny dag på terrassen. Ikke feil det, med 20-30 plussgrader.
Postet 27-07-21 kl 10:36 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Fersk 16-åring i hus! Selskap i går (herlighet så deilig å samle slektsgjengen att) og lunsjbesøk i dag, før me skal ut på skoleplassen med påsatt L på bilen dette blir bra!
Postet 27-07-21 kl 11:40 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Etter to uker med knallvær, først i nord og så i sør, er vi hjemme i regnværet. Helt greit, jeg benytter anledningen til å jobbe litt.
Postet 27-07-21 kl 12:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det regnet litt i natt, men så langt har jeg ikke sett noe mer til regnet.
Postet 27-07-21 kl 12:47 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg setter pris på regnværet, hittil har jeg benyttet anledningen til å sløve på sofaen med hunden. Jeg tror dette må bli en dag hvor ingenting haster.
Postet 27-07-21 kl 12:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vært innom hvert eneste føkkings lyskryss i Oslo i dag, og alle sammen var røde. Og fulle av biler. Hvor kommer alle bilene fra? Er dere ikke på ferie?
Postet 27-07-21 kl 13:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 16-åringen, Hondacrv.

Her er det sol og blå himmel. Gutta har vannballong krig. Har sett på kunst også. De var fine i år.
Postet 27-07-21 kl 15:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er alle vi som er på ferie i Oslo som står fast i lyskryssene.
Postet 27-07-21 kl 17:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Fint med regn her hos meg. Det var rene høytrykksspylinga her i natt. Og i dag oppdaget jeg at lynet må ha slått ned i skråninga rett nedenfor huset mitt. Masse svidde trestamner. Godt det hadde regnet før tordenværet kom, ellers hadde man kanskje vært husløs nå.
Postet 27-07-21 kl 17:48 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 16-åring, Hondacrv og lykke til med kjøringen.
Postet 27-07-21 kl 18:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Takk! Det gjekk bra!
Postet 27-07-21 kl 22:28 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I likhet med hondacrv så har jeg også nybakt 16 åring. Han skal ikke øvelseskjøre enda. Han hadde ikke lyst til å ta trafikalt grunnkurs, nå har han visst lyst likevel.
Postet 27-07-21 kl 23:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no