Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 20-04-21 kl 06:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
:trøtt:
Postet 20-04-21 kl 07:23 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg vil ikke være voksen i dag! Dessverre blir jeg betalt for å være det, så det er bare å ta på seg kampfjeset. :sigh:
Postet 20-04-21 kl 08:00 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn, morn. Dag 2 i ventekarantene. Forhåpentligvis er jeg på jobb igjen i ettermiddag. (Hurtigsvar var negativt, men vi må vente på endelig svar.)

Jeg har bestemt meg for forskjøvet arbeidsdag, så jeg koser meg med litt formiddagsfri midt i hverdagen, for en megen sjelden gangs skyld.
Postet 20-04-21 kl 08:38 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen. Jeg skal drive å lære opp folk i noe jeg ikke kan godt nok selv og ikke har tro på, så dette kan bli spennende.
Postet 20-04-21 kl 08:46 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er det hjemmeskole ved siden av meg hele dagen. Men knerten har bare en dag i uka som er heldigital nå, og skal på skolen halve dager resten av uka.

Snuppa har utegym sammen med klassen i dag, men resten av dagen hennes er digital. Hun sitter uansett på rommet sitt.

Jeg har rett og slett litt lite å gjøre for tiden, og det lille som skal gjøres er dørgende kjedelig. Så motivasjonen er ikke på topp om dagen. Jeg har et stort og spennende prosjekt som skal i gang, men vi vet ikke helt når det skjer. Ting tar noen gang veldig lang tid i Staten.
Postet 20-04-21 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Nok en solblank og vakker dag her. Jeg skal ut i lunsjen i dag også, for væromslaget kommer snart.
Postet 20-04-21 kl 09:40 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, i dag skal sola nytes før den forsvinner igjen. Kroppen min skikkelig elsker å bli varm av sola.
Postet 20-04-21 kl 09:42 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Sola skal ikke forsvinne da. Den skal bare få selskap av noen få skyer. Jeg synes værmeldingen ser bra ut fremover, jeg.

Er i samme båt som Blondie i dag.
Postet 20-04-21 kl 09:47 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Dag 2 her og i ventekarantene. Hoppet høyt da mobilen ringte, ukjent nr, tenkte nå er det smittesporingsteamet. Vel, det var et snekkerfirma som vil komme og se om det er mulig å bygge på soverommene noe. Han hadde hatt korona og var ikke redd for å komme og se.

Litt rolig her også på jobb, så jeg har ryddet kjøkkenet og vasket opp. Senere skal jeg ta inn klesvasken som vi ikke gadd ta inn i går kveld. Må bare tørke helt først i solskinnet.
Postet 20-04-21 kl 09:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg hadde uventa giv i går. Den er ikke tilstede i dag gitt.
Postet 20-04-21 kl 10:35 av star star er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Lite giv her også, skal liksom konsentrere meg, og det er jo superlett. Sol ute da, og nye planter venter på klikk og hent på Plantasjen! Det hjelper.
Postet 20-04-21 kl 11:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg overlevde dagens kursing av menn 60+ i nytt digitaltsystem.

Nå fortjener jeg en lang lunsj i solen!
Postet 20-04-21 kl 11:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så flink du er Frøy. Det høres ut som en velfortjent lunsj

Jeg har hatt ett møte som har generert uforskammet mye arbeid på toppen av det jeg allerede hadde. Og så må jeg allerede avspasere noen timer i dag og jeg har egentlig lyst til å være ute i de fine været. Men det tror jeg at jeg kan se langt etter denne uken.
Postet 20-04-21 kl 12:05 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg skulle fyrt i ovnen litt tidligere. Akkurat når det tok fyr tittet sola fram. Så har jeg lært til i morgen.
Postet 20-04-21 kl 12:18 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Negativ test, så et lyspunkt. 10.klassingen gikk til skolen en time for sent bare og var glad for å være ute av ventekarantene.

Spist rester av kake nå før lunsj, må snart spise lunsj også.
Postet 20-04-21 kl 12:32 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no