Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 17-11-21 kl 08:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Onsdag, går mot helg. Bekmørkt ute, men ikke regn, enda.

Kanskje henge opp vinterlys snart?
Postet 17-11-21 kl 08:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg har hjemmekontor frem til jeg er ferdig med et digitalt møte og så skal jeg inn på kontoret etterhvert. Deilig å starte litt i eget tempo her.
Postet 17-11-21 kl 09:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Her ommøbleres det ute i produksjonen. Pallereoler flyttes for å gjøre plass til større lager, og vi øyner muligheten av å få litt orden igjen etter et halvt års kaos.

Selv sitter jeg å grubler på hvordan jeg skal forbedre rapporteringen mot drift ved å lage sorterbare felter i produktkortet rettet mot våre behov. Denne grublingen krever mer kaffe, kjenner jeg.
Postet 17-11-21 kl 09:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Blytung morgen. Tung dag foran meg. Jeg trenger helg, og det er bare onsdag!
Postet 17-11-21 kl 09:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg synes også GODT det kunne vært fredag i dag.
Postet 17-11-21 kl 09:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Lykke til med dagen, alle. November er litt tungt. Eg har plandag i dag, og det er deilig.
Postet 17-11-21 kl 09:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Fredag hadde vært digg!

Jeg er syk, og jeg er så ufattelig lei av å være syk. Føler jeg har vært hjemme enn på jobb, enten med sykt barn eller syk meg selv. Lillesøster er syk annenhver uke og jeg blir smittet uten unntak. Dette er helt ekstremt sammenliknet med da storebror begynte i barnehage.
Postet 17-11-21 kl 09:42 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ingenting er som å få bursdagssangen sunget for seg av en 14-åring midt i det verste stemmeskiftet.

Så ja, jeg har bursdag i dag. Jeg fikk morgenlevering, ny golfkølle og lakrisjulekalender, så det har vært en veldig godt start på dagen.

Og så er jeg på plass på kontoret og har masse jeg må skrive i dag, så jeg håper jeg finner litt konsentrasjon. Det fant jeg ikke i går, så da har jeg enda mer å gjøre i dag.
Postet 17-11-21 kl 09:51 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med dagen, Tjorven!

Sitter på fjernkontoret i dag. Kroppen er stiv og støl etter trening både på søndag og i går. Fredag hadde vært fint. Jeg trenger å soooove litt ekstra kjenner jeg.
Postet 17-11-21 kl 09:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fullstendig kaos hjemme. Jeg klarer jo ikke å bare ta er område av gangen. I tillegg kom ikke hen som skulle hente det jeg ga bort i går og dermed kan jeg ikke fortsette. Har ikke plass.
Postet 17-11-21 kl 09:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Tjorven.
Postet 17-11-21 kl 09:58 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, Tjorven!
Postet 17-11-21 kl 10:06 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer så mye med dagen Tjorven!

Jeg er blitt kjempe forkjølet og har unnet meg meg egenmeldingsdag i dag. Klarer ikke å få hodet med på noe jobbrelatert i det hele tatt.
Postet 17-11-21 kl 10:09 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Hipp hipp, Tjorven!

Jeg sitter på hjemmekontoret og vurderer om jeg skal fyre opp i peisen. Det er ikke så kaldt, men regnvær og peis er jo kos. Vi har ny, veldig effektiv peis som jeg ikke er helt vant til, så sist jeg fyrte når det ikke var minusgrader ble det så varmt at alle vinduer måtte stå åpne i en halvtime.
Postet 17-11-21 kl 10:12 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Tjorven!

Eia: Jeg leste paroler og lurte litt på hvor store de var siden de skulle frigjøre så mye plass.

En dag på hjemmekontor og håper jeg får tid til å ta ut de rapportene jeg skulle ha gjort hele uken.
Postet 17-11-21 kl 10:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er syk og prøver å ligge helt stille. Jeg må dog administrere noen eposter, vikaropplegg etterspørres. Jeg er ganske lei av at lærere aldri egentlig kan være syke.
Postet 17-11-21 kl 10:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Samme her, Blondie. Det er skikkelig dritt.
Postet 17-11-21 kl 10:31 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for deg, Tjorven!
Postet 17-11-21 kl 10:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Akkurat avslutta en tlf samtale jeg burde tatt for en stund siden. Og enda jeg visste hva jeg antagelig fikk til svar så sank humøret rett i kjelleren.
Postet 17-11-21 kl 10:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Tjorven!
Postet 17-11-21 kl 11:16 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen til Tjorven!

God bedring til alle syke!

Jeg har hjemmekontor og digital eksamensbunke. Og hund sammen med meg i sofaen, det er en pluss.
Postet 17-11-21 kl 11:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer med Tjorvendagen!

Her er det hjemmekontor de nærmeste dagene i håp om å få unna noe prekært konsentrasjonsarbeid. Så dette er bare en tilmålt pustepause mellom slagene. Har satt meg selv under streng administrasjon, fordi skilpaddetilværelsen på hjemmekontoret gjør at andre må ta støyten for kollegers sykdom.
Postet 17-11-21 kl 12:04 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Gratulerer så mye, Tjorven!

Jeg har begitt meg inn i kommentarfelt på facebook og regner med at jeg får haugevis med motbør.
Postet 17-11-21 kl 13:23 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Tjorven!
Postet 17-11-21 kl 17:03 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Tjorven!
Postet 17-11-21 kl 18:00 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Tjorven!
Postet 17-11-21 kl 18:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no