Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 04-10-20 kl 09:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Her skal det visst være skikkelig høststorm i dag, så planlegger for innedag. Treningsøkt på SATS og en tur i stallen, ellers lite planer.
Postet 04-10-20 kl 09:36 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Vi skal fortsette å gjøre hage på hytten klar for vinteren og så skal vi rydde i en bod, er planen.
Postet 04-10-20 kl 10:40 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ingen ting som å starte søndagen med å sette seg og jobbe, men da er det i hvert fall litt mindre å stresse med i morgen tidlig.
Postet 04-10-20 kl 10:54 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Her ER det høststorm! Mye regn, kraftig vind og torden.
Postet 04-10-20 kl 11:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har ikke sett ut enda, koser meg med morgenkaffe i godstolen min og vil ikke helt relatere til verden utenfor enda.
Postet 04-10-20 kl 11:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Her regner det kattunger. Jeg har blitt sylte forkjøla. Må jeg testes ved kun snue og tung i hodet?
Postet 04-10-20 kl 11:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Innedag her også. Planen er å småjobbe litt, kanskje trene, lage middag og ligge på sofaen. Fin søndag.
Postet 04-10-20 kl 11:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Sissel: Ring koronatelefonen og hør hva de sier.
Postet 04-10-20 kl 11:56 av millact millact er ikke aktiv
Oppdatert 04-10-20 kl 14:09 av millact
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg lytter til den liflige lyden av barnet som støvsuger. Selv sitter jeg i godstolen og leser bok før jeg skal igang med litt jobb.
Postet 04-10-20 kl 12:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Utpreget innevær her også. Vi kom tilbake fra høstferie i går, og det viser seg at jeg må jobbe og ungene må gjøre lekser.
Postet 04-10-20 kl 12:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Jeg har nå satt en bolledeig. Et barn spiller med en kamerat og eldste skal male.
Postet 04-10-20 kl 14:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Jeg ble vekket med sang og pakker på senga, halv ni i morges så nå har jeg laget to kaker og svinestek står i ovnen og lukter helt nydelig!
Været er som det alltid er 4. Oktober...regn og småsurt (dog mildere enn det pleier). Nå skal jeg fylle på fuglebrettet så de også får bursdagsmiddag.
Litt senere kommer min mor og smaker på godsakene. God søndag!!
Postet 04-10-20 kl 14:47 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med dagen Taien!
Vi var ute og spiste med venner igår. Alt for mye vin! Men gøy var det. Nesten lik greit med litt hektisk formiddag med vasking og matlaging pga besøk av to stk venner av mannen. Ølgryte på kok og kake i kjøleskapet. Rent hus til og med. Så sier meg fornøyd med fyllesyk søndag.
Postet 04-10-20 kl 15:29 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Taien!

Opphold her nå, så tok med meg barna på gåtur og fikk levert noen takkekort ifm konfirmasjonen.

Om en stund skal vi på middagsbesøk.
Postet 04-10-20 kl 16:46 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no