Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 14-12-22 kl 06:23 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar

Har kommet meg til kontoret i dag. Det er 20 blå ute. Elbilen er ikke direkte begeistret for det merker jeg, og sluker en del mer strøm enn vanlig.
Postet 14-12-22 kl 07:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen, lat morgen hjemme, men skal snart ut i vinteren og på jobb.
Postet 14-12-22 kl 07:58 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Mornings! På kontoret, men burde heller vært under dyna. Har ikke sovet siden 03.15 idag, så dette kan bli en laaang dag.
Postet 14-12-22 kl 08:51 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. På jobb, julelunsj idag, og til lege med lillebror som snart har vært syk i 14 dager.
Postet 14-12-22 kl 08:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sit foran peisen og kosar meg med langtidsvarsel som viser raude grader.

I dag skal eg vere med ungdommen på BUP, så på skulen for å få med meg generalprøven av trinnet til yngste si forestilling. Etter den blir eg sikkert hengande litt på personalrommet og snakke med kollegaer. Saknar dei, fine folka mine.

Ellers er eg skikkeleg maroder etter eit klumsete fall eg hadde i går. Ingen skade å snakke om, men skrotten seier jo i frå om at eg er for gamal til å bedrive fallakrobatikk i trapper.
Postet 14-12-22 kl 09:23 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jepp, -20 i dag også.
Hadde håpet at timeren skulle passe i uttaket ute, men neida. Så da må jeg ut og plugge i senere.

Kjenner jeg ikke helt er på rett sted, men skal få avgårde det jeg har på lista i dag om det så er det eneste jeg gjør. Det er bare 2 ting.
Postet 14-12-22 kl 09:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Syrinx. Fall i trapper er sjelden noe bra.

Her er det langsom fremgang i covid hjemmet. Mannen er tilbake på jobb. Jeg øker stadig arbeidsinnsatsen fra spisebordkontoret, men er på ingen måte klar til full jobb igjen. Og tenker at det er greit å holde seg hjemme denne uken så jeg ikke risikerer å smitte noen rett før jul.
Postet 14-12-22 kl 09:29 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag har jeg blitt kalt inn til møter fra kl 9 til kl 14.30. Møter i en uendelig rekke. Det går altså ikke, men jeg finner ikke folka til kl 10 møte slik at jeg kan si ifra hvorfor jeg ikke kommer.
Postet 14-12-22 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal få nerveblokade i bakhodet i dag og gleder meg ikke så veldig. Det er ikke vondt å få den, men jeg blir som regel dårlig etterpå. Blir bedre på lang sikt, da.
Postet 14-12-22 kl 09:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Observerte minus 10.5 på vei til trening i dag. Ikke så ofte det er så kaldt her (heldigvis). Planen var å ta fri i dag, men så dukket det opp noen møter som jeg helst bør få med meg. Klarer å ta fri mesteparten av dagen da. Må begynne å handle inn til julefesten jeg skal ha på lørdag.
Postet 14-12-22 kl 09:57 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vekkerklokka sviktet meg i dag så det ble sen oppstart på jobb. På plass nå. 16,8 grader på kontoret. Minus 10 ute. Godt jeg har tjukk villmarksgenser på.
Postet 14-12-22 kl 10:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no